Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Helly komt aan en neemt mee...


Helly

Aanbevolen berichten

Op het nippertje toch nog even een topic voor aanmaken, voor ik de weg kwijt raak

 

Ik neem mee naar de MoestuinForumDag:

 

Top secret voor Jorieke!

Eten voor de lunch (gaan we hier niet uitgebreid uitleggen )

Evenals geheime spullen voor Jorieke, aangevuld met wat extra geheime spullen om Jorieke te 'betalen' voor haar plantjes.

En iets fleurigs...

 

Wat ze wel weet is dat ik kranten meeneem, eierdozen, stoeptegels en kaarsstompen. En een lege fles voor brandnetelgier.

 

De doos van Jet met ruilspullen (en geheime spullen voor Jorieke) gaat ook mee. Hopelijk vergeet ik niet eea. koud te zetten Misschien moet ik je maar mijn telefoonnummer geven dan kan je me tijdelijk smssen dat ik t koud zet én meeneem

 

Ik geef:

 

Jet -> preiplantjes en 2 courgetteplantjes (alleen gele want de groene willen ineens niet opkomen, vorig jaar ging prima, nu alleen de gele opgekomen ), de afrikaantjes doen ook helemaal niets dit jaar

Bonnie -> ik had je afrikaantjes beloofd, maar zoals je hierboven kunt lezen is t dit jaar niets geworden daarmee, heb ze zelfs al 2x gezaaid maar tot nu toe noppes nada nix

Eva -> 1 gele courgetteplant en 6 paarse stokbonen, alles prima daarmee

Jorieke -> 2 gele courgetteplanten, sierrabarber

Jootje -> framboosstekje

Renate -> Japanse wijnbes

Margareth -> framboosstekje

 

Ik krijg:

 

Van Jet heb ik haar 'aandeel' al mogen ontvangen toen ik de potten bij Geedee heb opgehaald.

Bonnie -> wormen (hopelijk wel de goede)

Eva -> 5x rode bleekselderij

Jorieke -> rabarber, stevia, colakruid, valeriaan, tijm, salie, bonenkruid, eieren (á 25ct.)

Jootje -> munt & ananaskers

Renate -> 5x rode bleekselderij

Margareth -> citroenmelisse & ananaskers

Thea -> zaaitray (€ 2,50)

Jasmin -> zeep

 

Nu heb ik nog 3 framboosstekjes over. Wie? (zie foto in het ruiltopic hoe ze eruit zien)

Jorieke, heb je genoeg aanlevering van zevenblad? Zo niet, kan ik hier nog wat in potten doen, de buuv heeft genoeg in haar oerwoud staan Mocht je verder nog iets nodig hebben...

Ik neem ook nog lege potjes mee. Na de vondst bij het plastic heb ik meer dan genoeg.

 

Ben ik wat vergeten? Laat het weten.

aangepast door Gast

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...