Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mijn eerste komkommer in plastic kasje

wilma

Aanbevolen berichten

hoy luitjes, ik wil jullie delen in mijn plezier bij het aanschouwen van mijn eerste komkommer. De plant staat in mijn plastic kasje gezamelijk met de tomaatjes te gloeien van gezondheid. Ben er bere trots op. Doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

t zal toch niet waar zijn dat het geen kommer is maar een gurk? had toch echt een naamkaartje er bij hangen tijdens de opkweek.

bij nader inzien merk ik dat wat ik voor een augurk aanzie precies op de komkommer lijkt. maar dat is eigenlijk toch logisch?

Heb nog nooit eerder een schinese slang komkommer gekweekt. vandaar mijn eerste berichtje.

Augurk ook niet trouwens. dus wat het dan ook is, trots blijf ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi had je ook augurken dan?

Ik heb wel eerder ergens komkommerfoto's gezien die naar mijn idee meer op augurken leken dus misschien is het 't soort.

En een aantal augurken soorten kan je ook als komkommertje eten dus niks aan de hand als dat zo zou zijn!

Maar ik zou ze wel gaan oogsten, volgens mij zijn ze flink groot al en kan de plant verder met nieuwe vruchten maken!

Augurk of komkommer, 't hangt er iig. wel aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dan maar azijn gaan kopen, vind het wel goed zo. heb ,, om te proberen een komkommerzaadje in stekgrond gelegd, misschien krijg ik alsnog een komkommerplant, je weet maar nooit. niets geprobeert,niets geleerd. Wilma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...