wilma Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 hoy luitjes, ik wil jullie delen in mijn plezier bij het aanschouwen van mijn eerste komkommer. De plant staat in mijn plastic kasje gezamelijk met de tomaatjes te gloeien van gezondheid. Ben er bere trots op. Doei Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wilma Geplaatst: 19 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 19 mei 2012 dat heb ik weer, geen foto te zien, dom mens, vergeten te posten Hi Hi alsnog gepost Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rantje Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Super leuk Wilma!!! Ik vind ze een beetje op augurken lijken Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wilma Geplaatst: 19 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 19 mei 2012 t zal toch niet waar zijn dat het geen kommer is maar een gurk? had toch echt een naamkaartje er bij hangen tijdens de opkweek.bij nader inzien merk ik dat wat ik voor een augurk aanzie precies op de komkommer lijkt. maar dat is eigenlijk toch logisch?Heb nog nooit eerder een schinese slang komkommer gekweekt. vandaar mijn eerste berichtje.Augurk ook niet trouwens. dus wat het dan ook is, trots blijf ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
guyske Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Je mag er zeker trots op zijn, maar ik denk ook dat je komkommer zich beter gaat voelen in azijn dan bij de salade Wat maakt het trouwens uit, als je maar tevreden bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Gaaf Wilma! Ziet er goed uit! En ookal zo vroeg in het seizoen.. zal je nog veel plezier van hebben van die plant denk ik! Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lombok Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 @wilma, aldoende leert men jammer dat je hem niet kunt omtoveren in een komkommer maar de plant ziet er gezond uit. Je zou alsnog een entkomkommer kunnen halen bij een kweker dat worden van die lange augurken zonder pukkels? Quote Ik huur kavels bij Volkstuinvereniging 't Boeskoolhöfke te Oldenzaal( www.hetboeskoolhofke.nl) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Trots mag je zeker zijn,op je Augurk, succes verder Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rantje Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Hihi had je ook augurken dan? Ik heb wel eerder ergens komkommerfoto's gezien die naar mijn idee meer op augurken leken dus misschien is het 't soort.En een aantal augurken soorten kan je ook als komkommertje eten dus niks aan de hand als dat zo zou zijn! Maar ik zou ze wel gaan oogsten, volgens mij zijn ze flink groot al en kan de plant verder met nieuwe vruchten maken! Augurk of komkommer, 't hangt er iig. wel aan! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 19 mei 2012 Share Geplaatst: 19 mei 2012 Een mooie prestatie voor deze tijd van het jaar Wilma En of het nu een komkommer of augurk behoort te zijn doet er eigenlijk niet toe. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wilma Geplaatst: 19 mei 2012 Auteur Share Geplaatst: 19 mei 2012 Zo, dan maar azijn gaan kopen, vind het wel goed zo. heb ,, om te proberen een komkommerzaadje in stekgrond gelegd, misschien krijg ik alsnog een komkommerplant, je weet maar nooit. niets geprobeert,niets geleerd. Wilma Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.