Moestuinpassie Posted September 15, 2024 Share Posted September 15, 2024 Hallo, weet iemand of en hoe ik kan zien dat een Meloenpeer rijp is? Ik heb twee planten met meerdere vruchten. Op de tweede foto lijkt de kleur erg op het plaatje op het zakje van de zaadjes, maar hij is nog keihard. Iemand tips? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krissie107 Posted September 16, 2024 Share Posted September 16, 2024 Moestuinpassie , ook die op de laatste foto is nog lang niet rijp ,ze moeten een oranje kleur hebben en je moet ze een beetje kunnen indrukken . Kan nog een paar weken duren . 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moestuinpassie Posted September 16, 2024 Author Share Posted September 16, 2024 Okay dank je wel 😃 is mijn eerste keer dus even ontdekken nog 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 16, 2024 Share Posted September 16, 2024 Met meer vragen kan je ook hier aanhaken: 1 Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts