Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

YouTube subscribers verzamelen?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Ik vond mijn bericht beledigend naar jou toe en niet passend, jij begreep hem niet maar een ander wellicht wel. In eerste instantie dacht ik dat het een leuke uitnodiging was met een beetje snelle diepgang, maar je pakte het helaas verkeerd op. Op dat moment kreeg ik het gevoel dat het beledigend kon zijn. 

aangepast door Vrolijk

Geplaatst:

@Vrolijk ben je nu ai aan het gebruiken ? Dat is toch niet iets wat een normaal mens schrijft.  No hard feelings, je hebt goeie ideeën werk er 1 uit. 

Geplaatst:

De muziek video link heb ik verwijderd. Omdat er jaren terug al eens, topics redelijk 'overspoelt' werden met muziek nummer, die niks met het topic onderwerp te maken hadden. Voel je vrij om in de Babbeltuin, een muziek topic te maken, en daar de links te delen en het over muziek te hebben.

Geplaatst:
  • Auteur

Interessant....

Nee, ik ga straks gort droog ;) 

Geplaatst:

@Vrolijk  ik kan je niet inschatten, wat is je plan voor komend  jaar ?  verhuis je ? Heb je een tuin, eventueel een serre ?

Geplaatst:
  • Auteur

Je hebt gezegd af te haken.... 

Vervolgens is voor Rorror elk persoon die muziek gebruikt autist... 

En de zebra is een tijger.... 

Geplaatst:

of jij kan gewoon zeggen wat je volgend jaar wil bereiken en ik garandeer je  dat @rorror je daar bij  gaat bij helpen. Dat is ook de reden dat ik nog steeds reageer, ik wil je ook helpen, maar dan ga je wel een echt project moeten opzetten ipv  de bla bla 

aangepast door redzebra

Geplaatst:
  • Auteur

Beroep op autoriteit - Wikipedia

Gast, dude, meis lief, chick... ik ken jullie helemaal niet! Ik heb toch helemaal niets met rorror en lees zijn advies waar ik veel uit neem. Ik zit niet in jullie kringetje van mensen die elkaar al jaren kennen. 

Volgend jaar woon ik ergens ander met een grote tuin waar ik deels off-grid leef. Ik huur bewust en kloot met mijn inkomsten en vermogen. Het is een veilig voorproefje om te vertrekken naar het buitenland en wil naar het uiterste noorden van Denemarken of duik Noorwegen in. Ik heb geen perfect plan omdat ik 42 ben en het een groot risico is. 

YT is voor mij een manier om connecties te maken met mensen die ook een stap hebben genomen. 

aangepast door Vrolijk

Geplaatst:

@Vrolijk ik ken jou ook niet en ik heb het ook moeilijk, maar daarom probeer ik niet dingen te verkloten, het is juist jij die hier of op andere fora aandacht vraagt, je kan dat gemakkelijk oplossen door hier niet meer te schrijven, of je schrijft zinnige dingen, het gaat hier om elkaar te helpen onafhankelijk hoelang je op het forum zit, het feit  dat je dat niet doorhebt, dan zit er toch iets mis.

aangepast door redzebra

Geplaatst:
  • Auteur

Wat loop je nu vaag te lullen dan... Wie zegt dat ik het moeilijk heb met onoverwinnelijke problemen? Ik zit niets te verkloten en geef blijkbaar aandacht en speel mee met iemand waar ik geen tijd in moet stoppen. 

Als jij geestelijk problemen hebt dan moet je dat oplossen en niet afspiegelen op een ander. Laat mij gewoon lol en plezier hebben en zoek hulp of zo... 

Weirdo. 

Ga geheime muzieklijsten zoeken die ineens tevoorschijn komen "onbewust" . Lekker vage shit met een mod die mij wel helpt. Zout op man! 

aangepast door Vrolijk

Geplaatst:

@Vrolijk  dank voor je ware  aard, ik was aan het twijfelen om je te helpen.

aangepast door redzebra

Geplaatst:
  • Auteur

Ik ben jouw hulp niet nodig! 

Geplaatst:
44 minuten geleden, Vrolijk zei:

Vervolgens is voor Rorror elk persoon die muziek gebruikt autist... 

Typo? Ik gok dat je artiest bedoelt? Ik heb zelf heel de dag muziek aanstaan, en ben bughunter/beta tester voor een muziekprogramma... Wellicht denk je dat ik iemand anders ben? Voor de rest is dit toch nergens voor nodig? Wat mijn vader vaak tegen mij zei toen ik weer eens te hard tegen een andere reageerde; Spreken is zilver, zwijgen is goud. Geef en u zal gegeven worden. Dus alsnog geen enkel probleem om je te helpen of feedback te geven.

Geplaatst:

De self fulfilling prophecy, doe daar een beetje zelfreflectie op. Wat een drama.

Geplaatst:
  • Auteur
48 minuten geleden, rorror zei:

en ben bughunter/beta tester voor een muziekprogramma... Wellicht denk je dat ik iemand anders ben? 

Ik heb geen idee wie je bent en heb mij niet verdiept in jou, ik hou mij niet bezig met anderen in dit speelveld. Ik heb geen interesse in wat je doet en voor wie op muzikaal gebiedt. 

aangepast door Vrolijk

Geplaatst:

- Als ik nu jouw moderator/ coach voor youtube was geweest.
En we stellen nu even voor dat dit topic, het gene is wat als reacties en discussies onder de video's waren geweest.

Dan had ik geadviseerd een aantal berichten van je zelf te verwijderen. Sommige berichten kunnen namelijk views, like, en subscribtions schelen! Marketing, zet je zelf goed voor de dag. Op sommige berichten dan gewoon niet reageren. En wellicht van sommige een reactie verwijderd.
Stel je zelf voor, dat elke potentieel persoon die die youtube video ziet, en de video leuk vind, en zojuist geabonneerd en geliked heeft. En daarna een leuke reactie wou geven, en dat persoon dan de de reacties leest. Je hebt dan zomaar kans dat direct hun abbo intrekken en hun positieve reacties niet posten.
Dus plaats video onderwerp, je geeft het persoon die als eerst op de video reageerd, en persoonlijk bedankje. De rest van positieve berichten een like,. Je negeert de negatieve. Je reageerd dan eventueel alleen nog even over een inhoudelijke vraag over de video aan een aantal mensen, beknopt en kort, en anders is het een nieuw video onderwerp. Vragen over je zelf negeer je en beantwoord je niet. Geef geen persoonlijke info vrij, en begin niet over andere persoonlijke of prive dingen.  Je wijkt niet af van video onderwerp/en blijft on-topic. Ga en begin geen discussies met andere.
Wil je echt wel wat posten, schrijf het dan en bewaar het in kladblok, en lees het dan 2 dagen later nog eens door, Beoordeel dan zelf of die reactie echt nodig was, pas hem zonodig aan, of gooi die dan weg.

Je kan nu alsnog wat berichten zelf verwijderen, en morgen ochtend leest hier niemand er wat van. En zo heb je weer een schone lei/reputati een beschouw dit dan als oefenening. Zoals ik eerder aangaf, als youtuber moet je tegen slechtgedrag/feedback van andere kunnen, laat je zelf niet kennen/geef je zelf niet te kennen.

Ter info, ik zeg dit nu niet als mod van het forum, maar als een forum-lid in de rol van jouw persoonlijke youtube moderator. Die het beste met je voor hebt.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik ben verschrikkelijk moe, maar ik lees en begrijp alles. 

Laten we 1 ding duidelijk hebben... Copyright | Nationaal Cyber Security Centrum (ncsc.nl) ik verplaats de spatie. Als je een beetje zoekt vind je het verhaal wel en de wayback toont het aan. Blank Space - YouTube Music

Schermafbeelding 2024-10-13 044733.png

aangepast door Vrolijk

Geplaatst:
  • Auteur

Welk muziekprogramma? 

Schermafbeelding2024-10-13052000.thumb.png.48719424f064fbc6bf9b8b0d0fa25173.png

aangepast door Vrolijk

Geplaatst:

Tjonge...

Ik ben al heel blij dat mijn knolselderij goed gelukt is, voor mijn eerste keer...

Ik snap helemaal niet, waar je mee bezig bent, maar ik wens je veel succes!

aangepast door Rookie

Geplaatst:

@Vrolijk Dit gaat helemaal nergens meer over en je bent mensen die jou helpen aan het afzeiken. Zulke mensen voegen hier, in mijn ogen, niets toe aan dit gezellige forum.

Haal diep adem, neem even afstand van het forum en kom terug op het moment dat je de rust weer hebt om normaal te reageren op andermans postings, is mijn advies aan jou.

Geplaatst:

@Rookie Dat snap ik helemaal, bij mij lukt knolselderij nooit. Net zoals wortelteelt, ook altijd lastig hier. Maar volgend jaar nieuwe kansen!

Geniet van de knolselderij, laat het je smaken!

Geplaatst:
  • Auteur

Mijn oprechte excuses aan iedereen.

Voor mij ging het even te snel allemaal en werd het teveel, in mijn belevingswereld was ik alleen maar bezig met een mogelijkheid om een stream op te zetten, zodat ik met anderen eens kan communiceren als ik met iets bezig ben. Dat is niet alleen voor dit forum bedoelt, maar ook voor anderen. 

Waar het mis gaat is het zoekraken van de oorspronkelijke doelstelling, want inmiddels krijg ik verschrikkelijk veel goed advies over een YouTubekanaal opzetten en alles daaromheen. Vervolgens komen we nog op een stukje uit van onderzoek doen en de manier waarop. Dit is mooi om het advies te krijgen, maar is niet de oorsprong van mijn vraag of doelstelling; vervolgens ga ik er wel in mee en werk ik er naartoe, door niet goed af te bakenen wat mijn doelstelling is en leg dan ook een verkeerde verwachting neer daardoor. Ik had beter moeten aangeven dat dit niet mijn doelstelling is.

Omdat ik wel geloof in een fijne tijd op dit forum en met haar leden, neem ik voorlopig afstand en zal in mijnTrello account Persoonlijk doel | Trello (openbaar zichtbaar), gebruiken voor mijn wensen en doelstellingen. Ik probeer daar systematisch te werken en uiteen te zetten waar ik mee bezig ben (er zijn meer bladen te bekijken). Indien dit voldoende gevuld is en uiteengezet, kan ik makkelijker terugkomen met concrete stappen.

Ik begrijp dat de aanloop van mijn doelstellingen niet helder genoeg zijn en te veel vragen oproepen.

Ik wens jullie een fijne tijd toe en verwacht dat we op een later moment beter kennis kunnen maken. 

Geplaatst:

Is dat een prive bericht of openbaar bericht? Ingeval van openbaar bericht is het doxing. Als het een PM is die je zelf openbaar maakt zonder je naam weg te halen dan niet. Ik vind wel dat het bericht wat je hebt gekregen niet nodig was.

Edit: heb het prive bericht verwijderd.

• rorror heeft dit topic gesloten
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.