Geplaatst: 17 maart 202517 Ma Ja, daslook moet kunnen. Even voor de zekerheid, Tanja 😉, we zijn voor jou aan het zoeken hè? Ik heb wel een schaduwbak, maar die laat ik even links liggen. Concentreer me op de bakken met meer zon. Als je inderdaad nog geïnteresseerd bent in vaste eetbare planten: dat artikel van Peter Bauwens in Stadstuinieren is echt heel leuk. Ik zou er zó voor gaan!
Geplaatst: 17 maart 202517 Ma Auteur Haha, ja, ik ben nog steeds ‘op zoek’. De bak(ken) in kwestie liggen zó consequent in de schaduw, en zitten geregeld vol mos, dat zelfs de daslook zich niet uitzaait, al komt hij wel trouw elk jaar op dezelfde plek terug. Ik had er een rabarber, maar die zat elk jaar volkomen onder de luis - echt fijn vond hij het er dus niet. Nu in de gewone moestuin in volle grond geen luis meer te bekennen. Radijsjes deden het redelijk. Maar ja, een hele bak vol radijs is ook zo wat. Afijn, misschien moeten we deze discussie voortzetten in het schaduwplanten topic. Ik ga geen cursus doen 😛. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.