Geplaatst: 17 oktober17 Okt Kijk nou, uit het zakje met narijpers (en een appel). Een mooie gestreepte paprika. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 17 november17 Nov Met de laatste oogst afgelopen week kreeg ik nog een lawine groene paprika’s er af. Iemand een suggestie wat ik met heel veel groene paprika’s kan doen? De meeste recepten vragen om rode. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 17 november17 Nov Als groene paprika's al iets kleur hebben, dan een paar dagen laten liggen, dan kleuren ze wel.Anders in blokjes snijden en invriezen en in komende gerechten gebruiken.Ander topic;https://www.moestuinforum.nl/topic/6607-valt-er-iets-lekkers-te-maken-met-groene-paprikas/
Geplaatst: 17 november17 Nov Tanja, ik gebruik ze gewoon als paprika. In stoofpotjes, goulash….gewoon daar waar paprika ingaat!
Geplaatst: 17 november17 Nov Is het niet hetzelfde als met pepertjes? Ze zijn niet rood, maar gewoon lekker om in recepten te gebruiken. @Tanja65
Geplaatst: 18 november18 Nov Uit de kas alle pe/pa geoogst. Hoop dat er nog flink wat afrijpt, want ik vind de groene niet super lekker.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.