Gitta Posted January 31 Share Posted January 31 Ik heb vandaag de paprika's gezaaid via de denomethode. Ik had geen zipzakjes meer, dus het in bakjes gedaan. Even afwachten of dit ook werkt. Ik heb punt paprika, sweet california wonder paprika en sweet chocolate paprika gezaaid. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rookie Posted January 31 Share Posted January 31 In bakjes gaat ook heel goed. Als het vocht maar niet snel ontsnapt en ze maar een beetje warm blijven. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitta Posted January 31 Author Share Posted January 31 Dat komt goed. Ik heb ze op het tv-kastje staan. Die blijft nu dag en nacht aan. Normaal doen we hem uit als we gaan slapen, maar in deze periode werkt hij als mijn warmtematje. Ik heb er een keukenfolie over gedaan om het vochtig te houden. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitta Posted February 11 Author Share Posted February 11 Vorige week donderdag en vandaag paprika's overgezet van de deno naar een potje. Donderdag de Spaanse punt paprika die gingen heel snel, binnen een week zaten ze in een potje. De sweet california wonder is vandaag gedeelte overgegaan naar een potje. De andere zaden zijn weer terug op het tv-kastje. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rookie Posted February 11 Share Posted February 11 (edited) Mijn paprika's gaan pas begin juni naar buiten, ik wacht nog maar even. Anders zit ik met van die grote planten binnen te wachten tot ze naar buiten kunnen. Edited February 11 by Rookie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts