Wortel Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari (aangepast) Zo, kan ik alvast wat nadenken en verzamelen Wensen: - Stro (1 baal mag ook tegen betaling) - overgebleven Orchidee (mag uitgebloeid en zielig zijn, soort en kleur maakt ook niet uit) - Rabarber stek (voorzien door Bouwvrouwe) - vierkante kweekpotjes 7 cm (p7) Te ruil: - Eeuwige moes stekjes (5x) - Stekjes Epipremnum Aureum, klimmende of hangende kamerplant. - gewortelde Esdoorn spillen, rond een meter hoog. - vermuciliet (per liter) - Hibiscus zaailingen, kleur onbekend (moeder is wit, buren hebben paars) - Stekjes rozemarijn - kweekpotjes diverse maten vanaf 9 cm (ronde) -vlinderstruik stekken. Paars, wit of licht paars compact. Krijgt: Gitta - Orchidee (of2?) Jorieke - 3 rookworsten, lavas, valeriaan, aster Appelvrouw - chocolade munt Bouwvrouwe - rabarber stek Arja - Yucca stek, p7 Ciska - bonte salie, paarse roos Rookie - klaver zaad, spitskool Tanja 65 -zoete aardappel Meenemen - ANZAC koeken Jorieke - 10,- lijnzaadolie Gitta - 1 ltr vermuciliet, ronde potjes Appelvrouw - Salie, 1 ltr vermuciliet Arja - paprika zaailingen Bouwvrouwe - sering zaailing Ciska - Forsythia, Rozemarijn, salie, roomse kervel, bronse venkel (?) en aardbei Daroyal Rookie - aardbei Daroyal Tanja65 - 1 Ltr vermuciliet Wordt vervolgd 11 april aangepast door Wortel Quote
Gitta Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari (aangepast) Ik kan wel een orchidee of misschien wel 2 voor je meenemen. Graag 1 liter vermiculiet. 8 februari aangepast door Gitta 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari Ik wil wel graag een hibiscus zaailing. Heb geen ruil van je lijstje maar misschien zie je iets bij mijn aanbod? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
appelvrouw Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari Mag ik ook vermiculiet van jou? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Wortel Geplaatst: 13 februari Auteur Geplaatst: 13 februari Noteer ik @appelvrouw. En graag @Bouwvrouwe, wat wil je ervoor terug? 1 Quote
Arja Geplaatst: 27 februari Geplaatst: 27 februari Ik kijk even of ik nog p7 voor je heb. Zelf gebruik ik liever p9, de kleinere doe ik altijd weg. Edit: tadaaa 1 Quote
Wortel Geplaatst: 6 maart Auteur Geplaatst: 6 maart Ik ga dit weekend een heel stel stekken nemen van onze vlinderstruiken, gewone paarse, witte en een iets lichtere paarse die compacter groeit. Dus nog geen garantie of ze aanslaan.. 2 Quote
Wortel Geplaatst: 28 maart Auteur Geplaatst: 28 maart Gitta heeft eerste keus, maar ik neem deze stapel mee voor de liefhebber. Wat overblijft gaat de plastic kliko in.... 1 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart De hoge kan je voor Stan bewaren voor zijn bessenstekkerij! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Wortel Geplaatst: 28 maart Auteur Geplaatst: 28 maart @Cisca en @Rookie heb de aardbeien voor jullie opgepot, zitten zo'n 5-6 plantjes per pot in. 1 pot is voor een vriendin, dus komen er 4 mee. 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart Ik heb wel belangstelling voor een liter vermiculiet indien je nog voorradig hebt. Ie o gauw geen dingen die ik voor jou heb, maar misschien zie je iets op mijn lijst. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Wortel Geplaatst: 29 maart Auteur Geplaatst: 29 maart 12 uren geleden, Tanja65 zei: Ik heb wel belangstelling voor een liter vermiculiet indien je nog voorradig hebt. Ie o gauw geen dingen die ik voor jou heb, maar misschien zie je iets op mijn lijst. Heb ik wel voor je, heb jij nog zoete aardappel zaailingen over? 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Zeker! Hoeveel wil je er hebben? Ik heb er sowieso een stuk of vier over, misschien wel meer. Sommige nog klein maar ze groeien als een malle. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Tanja65 Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Ik zet ze er op! 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Wortel Geplaatst: 4 april Auteur Geplaatst: 4 april (aangepast) Als er iemand nog lavas over heeft? De mijne komt niet meer boven en lijkt het dus te hebben begeven.... 4 april aangepast door Wortel Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 april Geplaatst: 5 april Heb ik voor je, een stukje van mijn grotere plant. Als je wilt neem je ze allebei Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Rookie Geplaatst: 5 april Geplaatst: 5 april Oooh, mag ik er ook eentje? Die van mij doet helemaal niets, ook de zaadjes niet meer... Quote
Wortel Geplaatst: 5 april Auteur Geplaatst: 5 april 1 uur geleden, Jorieke123 zei: Heb ik voor je, een stukje van mijn grotere plant. Als je wilt neem je ze allebei Top! Dankjewel 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 april Geplaatst: 5 april @Rookie ik heb ze speciaal voor Wortel van mijn eigen plant gestoken en daar zitten nu verder geen stukken meer aan die ik wil missen. Ik ga even voor je kijken of er zaailingen opkomen onder al het blad wat daar nog ligt als bodembedekking 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.