Gitta Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari (aangepast) Wat ik aanbied: - Zaailingen rode bosaardbei (minimaal 10) ❌️ - plantjes witte bosaardbei (alles uitgedeeld)❌️ - chinese of knoflook bieslook 2x (alles weg)❌️ - citroenmelisse 1x - Zaailingen spaanse punt paprika❌️ - Zaailingen sweet california wonder paprika❌️ - Zaailingen Piquillo paprika❌️ - Zaailingen Black Cherry tomaat❌️ - Zaaling Gourmandise Yellow tomaat(alles uitgedeeld)❌️ - Zaailingen Çanakkale (helaas niet opgekomen)❌️ - Zaailingen Rebel alliance tomaat (5x) - Dropplant❌️ Wat ik nog nodig heb: - pepers voor watjes (voor het thuisfront) ✅ -️ P7 potjes - P9 potjes✅️ - P11 potjes✅️ Ik geef: - Rookie: zaailing turkse tomaat (als ze willen kiemen)❌️. En rode bosaardbei zaailing en Salie zaailing.✅️ - Petra: 3 Zaailingen spaanse punt paprika (neemt Rookie mee)✅️ - Appelvrouw: bosaardbeien zaailingen wit en rood. En een dropplant ✅️ - Wortel: orchidee (of 2)✅️ - acpronk: spaanse punt paprika ✅️ - Goldfish: witte bosaardbei ✅️ - Bonnie F: zaailingen paprika✅️ en tomaat✅️ -Bouwvrouwe: zaailing Gourmandise Yellow✅️ en Çanakkale (als de zaden op willen komen)❌️ - Oudholland: Spaanse punt paprika en Sweet california wonder ✅️ - Arja: Spaanse punt paprika ✅️ - Tanja65: dropplant ✅️ - Claudy: Tomaten zaden balkontomaat Maya ✅️ Ik krijg: - Rookie: zaailing peper espelette en misschien peper Jalapeño Nadapeño✅️ - wortel: 1 liter vermiculiet en een stapel ronde potjes ✅️ - Bonnie F: eieren ✅️ - Appelvrouw: Taartboek✅️ - henkg: knolselderij - MarjaP: piment de padron zaad✅️ - Tanja65: p9 potjes (aantal volgt nog) en laurierblaadjes ✅️ - acpronk: p9 en p11 potjes (10 stuks elk)✅️ - Ciska: zaden çanakkale tomaat Ik neem mee: Pak zout zonder jodium en azijn voor de voorraadkast van Jorieke Pak sap en snacktomaatjes, komkommers en paprika's De plantjes die ik extra over heb voor de weggeef tafel. 12 april aangepast door Gitta Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari Ha bosaardbeitjes graag🍓! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Rookie Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari Ik moet ook even tellen, maar ik heb waarschijnlijk/misschien nog wel een Jalapeño Nadapeño peper, daar zit helemaal geen hitte in. En ik zou ook wel graag een bosaardbeitje willen. 1 Quote
Gitta Geplaatst: 8 februari Auteur Geplaatst: 8 februari (aangepast) @Rookiedat zou leuk zijn. Dan kunnen de kids ook een pepertje mee eten. Ik neem een bosaardbei zaailing voor je mee. 8 februari aangepast door Gitta 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari Zou ik er ook een witte bij mogen? 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Rookie Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari O, dat vergat ik er bij te zetten, graag een rode als dat kan. 1 Quote
Gitta Geplaatst: 8 februari Auteur Geplaatst: 8 februari (aangepast) Jazeker @appelvrouw. Genoteerd @Rookie 8 februari aangepast door Gitta 1 Quote
Gitta Geplaatst: 14 februari Auteur Geplaatst: 14 februari @Goldfishja, zeker. Ik neem een witte bosaardbei voor je mee. 1 1 Quote
Gitta Geplaatst: 17 februari Auteur Geplaatst: 17 februari Ik heb alvast mijn te zaaien tomaten zaden genoteerd. Ik moet ze nog zaaien, dus even afwachten hoeveel er opkomt van sommige zaden. 1 Quote
Gitta Geplaatst: 26 februari Auteur Geplaatst: 26 februari Gisteren de chinese/knoflook bieslook opgepot. Verder zaailingen van sweet california wonder paprika. Gisteren 7 ontkiemde zaden van de Piquillo paprika in potjes gezaaid. Even afwachten wat daar van opkomt. Het teveel neem ik sowieso mee naar de MTFD. 1 Quote
Arja Geplaatst: 14 maart Geplaatst: 14 maart Waarschijnlijk heb ik ook wel pepers (ja, watjes) voor je, maar de aantallen zijn nog niet helemaal duidelijk. En ik heb wel belangstelling voor wat verschillende paprika's, mocht je die over hebben. Zullen we op de dag zelf gewoon kijken wat we beschikbaar hebben om te ruilen/geven? 1 Quote
Gitta Geplaatst: 22 maart Auteur Geplaatst: 22 maart @Bouwvrouween @Rookiealle soorten tomaten zijn tot nu ontkiemt, met uitzondering van de Turkse tomaat Çanakkale. Ik hoop dat die zaden alsnog wat gaan doen. Maar hou er rekening mee dat ik deze waarschijnlijk niet voor jullie mee kan nemen. 1 Quote
Gitta Geplaatst: 22 maart Auteur Geplaatst: 22 maart Ik heb de witte en rode bosaardbeien alvast opgepot voor de MTFD. 2 Quote
Oudholland Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Als je nog planten paprika hebt (punt of de california wonder) dan zou ik er graag willen hebben. Hier zijn de paprika's slecht opgekomen. 1 Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
MarjaP Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Op 8-2-2025 om 09:35, Gitta zei: Wat ik aanbied: - Zaailingen rode bosaardbei (minimaal 10) - plantjes witte bosaardbei (alles uitgedeeld) - chinese of knoflook bieslook 2x - citroenmelisse 1x - Zaailingen spaanse punt paprika - Zaailingen sweet california wonder paprika - Zaailingen Piquillo paprika -Zaailingen tomaten, moet ik nog zaaien, - Black Cherry - Gourmandise Yellow - Çanakkale (Turkse tomaat, is oud zaad, dus afwachten of het opkomt) Wat ik nog nodig heb: - pepers voor watjes (voor het thuisfront) Ik geef: - Rookie: zaailing turkse tomaat (als ze willen kiemen). En rode bosaardbei zaailing. - Appelvrouw: bosaardbeien zaailingen wit en rood. - Wortel: orchidee (of 2) - acpronk: spaanse punt paprika - Goldfish: witte bosaardbei - Bonnie F: zaailingen paprika en tomaat -Bouwvrouwe: zaailing Gourmandise Yellow en Çanakkale (als de zaden op willen komen) Ik krijg: - Rookie: zaailing peper espelette en misschien peper Jalapeño Nadapeño - wortel: 1 liter vermiculiet - Bonnie F: eieren - Appelvrouw: Taartboek - henkg: knolselderij Gitta, ik heb piment de padron zaad en zalingen voor je, valt dat in de categorie: - pepers voor watjes (voor het thuisfront)?? 1 Quote
Gitta Geplaatst: 24 maart Auteur Geplaatst: 24 maart (aangepast) @OudhollandOudholl Ik zal morgen even kijken hoeveel ik nog over heb. Ik heb nog 3 spaanse punt paprika en 2 sweet california wonder. @bonnie fwil ook graag kijken bij wat er over is. Anders kijken jullie dan samen even en kunnen jullie het verdelen. Eventueel ook nog wat Piquillo paprika. Komt vast goed. @MarjaPgraag wat zaadjes, dan kan ik ze volgend jaar zelf proberen. Kan ik je nog iets in ruil geven daarvoor? 25 maart aangepast door Gitta Quote
Gitta Geplaatst: 27 maart Auteur Geplaatst: 27 maart Ik merk dat ik potjes te kort kom. Dus heb wat potjes in verschillende maten op de gevraagd lijst gezet. Wie weet heeft er nog iemand wat over. Ik ben in ieder geval melkpakken en druiven bakjes aan het sparen om een beetje te improviseren. Je moet toch wat. @Rookieen @Bouwvrouweik vrees dat ik geen turkse tomaat voor jullie mee kan brengen de 12de. Nog niks te zien helaas. Erg jammer. De andere tomaat en de bosaardbei neem ik natuurlijk wel voor jullie mee. 1 Quote
Rookie Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Kan gebeuren. Volgende keer beter. Dank voor het proberen! Quote
Wortel Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Ik heb nog wel een stapel ronde potjes voor je als je die wilt. Stonden klaar voor de plastic kliko.... 1 Quote
acpronk Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart P9 en P11 potjes heb ik wel. Hoeveel wil je er? 10, 20, meer? 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Gitta Geplaatst: 27 maart Auteur Geplaatst: 27 maart (aangepast) 4 uren geleden, Wortel zei: stapel ronde potjes Dat is ook goed. Ik kom nu echt te kort kom ik achter. Ik neem sowieso 2 orchideeën voor je mee. 27 maart aangepast door Gitta 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.