Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Links


Janine~Bustani

Aanbevolen berichten

Ik open regelmatig een linkje in een post. Dat opent dan in hetzelfde venster. Als ik klaar ben met de link, sluit ik hem met het kruisje, alleen sluit ik dan ook het moestuinforum

Kan dat verandert worden zodat links in een nieuw venster geopend worden?

In ruil: mijn eeuwige dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Helly: welke link opent bij jou wel in het zelfde scherm? Ga ik even testen

 

Edit: Oh, je bedoelt een link naar een nieuw topic ofzo?

 

Edit2: Oh ja, een link naar een ander topic opent hij hier wel in hetzelfde scherm. Maar dat is toch geen probleem? Dan klik je gewoon weer op het moestuinforum logo en zit je weer op de homepage. Gewoon zoals je (ik dan..) altijd doet. Of je klikt op vorige, als je weer naar het oude topic terug wilt.

 

Een link naar een andere pagina gaat hier altijd goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt dan denk ik aan je instellingen, want hier opent hij een nieuw tabblad voor elke link die ik wil openen.

Ik heb Chrome, geen idee hoe je dat daar in zou moeten stellen (of dat het dus vanzelf gaat?) Heb je explorer?

Nope, zit vooral in het systeem. LucV moet even een target="_blank" in de ubb-code instellingen toevoegen. Dan opent hij hem altijd in een nieuw venster, of een nieuw tabblad.

 

*mist de tip-tag*

Je kunt ook shift-ingedrukt houden en dan op de link klikken: dan opent de website in een nieuw tabblad/venster. Dit werkt voor elke website en op elke computer. Ik gebruik het heel vaak!

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan dacht ik ook gewoon aangegeven worden Jorieke, interne links. Die zijn idd fijn om gewoon in hetzelfde venster te openen, helemaal mee eens.

 

@Frank: dank, jij snapt het

 

En ik ben bekend met de shift-opening ja, maar goed...dit is eigenlijk het enige forum waar ik er 'last' van heb. En ik vroeg me af of er meer mensen waren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links in berichten naar externe websites openen automatisch in een nieuw venster/tabblad (zogenaamde target blank)

Links in berichten naar pagina's binnen het forum openen in hetzelfde venster. Wil je die in een nieuw tabblad openen dan moet je gebruik maken van de rechtermuisknop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...