Geplaatst: 9 juni 201213 j FF uitstappen tijdens een zondagmiddagtoertje....geen idee waar het was....denk in de buurt van Coo (Belgie)
Geplaatst: 22 juni 201213 j mooi bloempje......en hoe moge zij heten??????hoop dat ze een nederlandse naam heeft........ en......ik heb deze:welke bloem zou dit zijn...en wat zie jij er als kijker in???? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 22 juni 201213 j zat nog eens te denken over de voorgaande foto.......beetje moeilijke vraag want het is 'n opname van het hart van de bloem(zegt het filosofische denkertje)wat me vooral opviel bij deze bloem was:de baardgroei......en de naam valt soms qua woordspeling terug te brengen bij mannen!vanuit mijn ervaring dan, hé Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 22 juni 201213 j ik eet geen bloemen.......raar mens, hé maar idd de oost-indische kers!en meteen maar reagerend...die foto van jou erny is dat de sloffensokklompplant deze plant staat symboliek voor: vaarwel........zit ik ff goed op mijn jol! als schipperskind Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 22 juni 201213 j peulvrucht denk ik dan.......de raasdonders? capucijners????? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 22 juni 201213 j zijn net soort pauwen en dan op z'n kop of ben ik nu echt gekke greetje? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 22 juni 201213 j Auteur Dát zowiezo... maar met peulvruchten zit je in de goede richting... Roodblauw bloeiende peultjes zijn het!!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.