bonnie f Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Ik heb een zakje fleskalebaszaad gekregen maar ik heb er niets aan. Komt van Vreeken: Foregano.Tekst achterop:Deze wit bloeiende pompoenachtige houdt van een warme zomer en groeit het liefst in de kas. Maar dan wel ivm nachtbloei ramen en deuren open.Bij goede rijping enkele maande te bewaren, na indroging zelfs onbeperkt.Is jong eetbaar of als siervrucht. Laat maar even weten dan gooi ik zo op de post. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
hansm Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Kan je leuke vogelhuizen van maken Players only love you when they're playing.
Koert Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Daar past toch nooit een vogel in, in zo´n fleskalebaszaadje????? Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Daar past toch nooit een vogel in, in zo´n fleskalebaszaadje????? Als je er een invlieggat van 5 cm doorsnee in kan boren moet het vogeltje net passen als hij zijn kop beetje intrekt,mischien hangt er een vleugel iets buiten, of zijn pootjes en kan hij niet draaien maar goed. Players only love you when they're playing.
Dennis29 Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Precies de zelfde fleskalebas kregen wij ook als cadeautje bij Vreeken
aardbeijim Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Moet die perse in de kas anders wil ik hem wel. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
bonnie f Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Geplaatst: 4 februari 2011 Moet die perse in de kas anders wil ik hem wel.Met een warm plekje en een warme zomer zou het ook moeten lukken. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
aardbeijim Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Dan lijkt me dat wel interessant. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
bonnie f Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Geplaatst: 4 februari 2011 Dan lijkt me dat wel interessant.PB je adres maar, dan gooi ik ze morgen of maandag op de post. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
aardbeijim Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Is het de soort Foregano want zou hier wel foto`s van willen zien. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Eva Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Daar past toch nooit een vogel in, in zo´n fleskalebaszaadje????? in het zaadje waarschijnlijk niet nee...
bloemenkoningin Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Zijn er nog zaadjes over? Ik zou wel een gokje willen wagen. Groetjes Bloemenkoningin
Eva Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 zeg Bonnie, heb je al gezien in mijn plattegrond waar jouw zaadjes hun plekje krijgen?
bonnie f Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Geplaatst: 2 maart 2011 Zijn er nog zaadjes over? Ik zou wel een gokje willen wagen. Groetjes BloemenkoninginJa hoor, mail je adres maar. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
bonnie f Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Geplaatst: 2 maart 2011 zeg Bonnie, heb je al gezien in mijn plattegrond waar jouw zaadjes hun plekje krijgen?Yep, klinkt heel goed. Plaats je foto's? Ik ben gek op foto's! Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
aardbeijim Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Is er dan ook nog voor mij? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
bonnie f Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Geplaatst: 2 maart 2011 Ik heb nog 8 zaden dus voor ieder 4.PB je adres maar. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
aardbeijim Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Dat gaat toch in een envelop he.Heb je nog andere dingen die aanbied of wegwilt? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Jorieke123 Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Bietsen! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bonnie f Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Geplaatst: 2 maart 2011 Dat gaat toch in een envelop he.Heb je nog andere dingen die aanbied of wegwilt?Lenteuitjeszaad, spinazie, bietjes en radijs. Wintersla ook nog. Aangebroken pakjes hoor.Oja, ook nog zonnenbloemzaad (ik voer dat hier als vogelzaad) en nog wel wat kleine pompoentjes. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
aardbeijim Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Van welke zonnebloemen heb je zaad? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
bonnie f Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Geplaatst: 3 maart 2011 Van welke zonnebloemen heb je zaad?Hoge, vorig jaar haalden ze de 3 meter zonder enige moeite. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Eva Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 zeg Bonnie, heb je al gezien in mijn plattegrond waar jouw zaadjes hun plekje krijgen?Yep, klinkt heel goed. Plaats je foto's? Ik ben gek op foto's! als het een beetjelukt dan komen ze natuurlijk op de foto....
aardbeijim Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Ok,heb je er foto`s van?Moet ik je het adres geven nu of wnr verzend je ze? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
bonnie f Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Geplaatst: 3 maart 2011 Ok,heb je er foto`s van?Moet ik je het adres geven nu of wnr verzend je ze?PB je adres maar dan stuur ik ze op.Als je wilt weten hoe ze er uit zien, kijk dan even bij vreeken (zie mijn beginpost)Als enige tegenprestatie wil ik een foto op dit forum van het eindresultaat. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Aanbevolen berichten