sjuutje Posted June 10, 2012 Share Posted June 10, 2012 Iemand enig idee wat dit is? Ik ben al 1 plant kwijt, die is totaal verdord! Ik dacht eerst dat het door het slootwater kwam maar nu worden de bladeren ook bruin en droog en ik kan het zwarte er niet afvegen o.i.d. Vreemd..... plantjes groeien ook niet, zijn opgekweekt uit zaadjes door een vriendin van mij en sinds ze in de tuin staan is er niets meer veranderd kwa groei en dat is toch al zo'n 4 weken.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Heb je ze afgehard? Dus het rustig laten wennen aan de temperaturen en het zonlicht buiten? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjuutje Posted June 11, 2012 Author Share Posted June 11, 2012 Ze zijn van binnen naar de garage gegaan en van de garage naar een open tuinhuisje en van daaruit naar een tuinbak (onder glas dus) en toen pas in de volle grond en open lucht dus ja voor zover mogelijk wel. Het weer had ik alleen niet in de hand dus ze hebben wel een keer te warm gestaan in de glasbak (moest werken en de zon ging fel schijnen) en nu natuurlijk met de vele water en die vele kou ineens.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Dat zwarte doet mij wel denken aan kou. Weet niet wat de andere forum'ers er van denken? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 het is gewoon erg koud...mijn pepers en paprika's die buiten staan slaan paars uit!gelukkig geen verdorde plantjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts