Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zucchini round: hoe groot wordt de plant?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Voor in de bak van mijn dochter komt over weekje plek vrij. Nou zaten we te bedenken wat daar in moet komen te staan. Sla wil ze niet meer. Ze heeft achterin snackKomkommer en boerenkool staan. Het gaat om het vak voor de komkommer. Ik heb van hobbyzaden de Zucchini round, van die kleine ronde courgettes. Maar nou is Madelief bang dat hij de hoog wordt en de komkommer in de weg zit. Ik kan nergens vinden hoe groot de plant van deze courgette soort wordt. Andere optie is sojaboontjes, die worden maar 45 cm hoog. Wat is het toch ingewikkeld met dat moestuinieren, maar wat is het leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen goed idee voor in de bakken van je meiden....

Kan je er niet een grote emmer bijzetten? Als ze er bij moeten kan je die opzij schuiven dan kan ze ze alletwee doen. De klimcourgette heeft 2 vakken nodig, mini pompoen ook. Een compacte soort, ik denk dat deze compact is heeft 4 vakken nodig en een normale 9 vakken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...