Ciska Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart (aangepast) Hallo Allemaal... Door omstandigheden het hele moestuin gebeuren op een laag pitje gezet. Plan was om het hele jaar niets meer te doen qua moestuin gebeuren en de moestuin opnieuw in te delen...maar ja inmiddels staat alles weer op zijn kop en er gaat toch nog wat gebeuren...we gaan in etappes dan maar de indeling aanpakken. Maar ja....achterstand dus. Ik zoek: -Kruiden, bijvoorbeeld.. tijm, roomse kervel, keuken salie dat soort zaken Geen bieslook...dat is hier zowat inheems. - zoete paprikaplanten (punt of blok) niet scherp - lelie v dalen... - rozen... - aardbeiplanten (met naam) - hartgespan Ik heb voor: @appelvrouw longkruid...nu wel de echte..met vlekjes op bladeren @acpronk keukenlaurier @StanW: rozen potten en potten waar bessen in hebben gezeten @Wortel Willeke: bonte salie In de aanbieding: - gewortelde stekken vlinderstruik geel - salvia hot lips (gewortelde stekken) nog erg jong maar als ze eenmaal de smaak te pakken hebben... - bonte munt - aardbeimunt - bonen kruid En komt vast nog wel iets...even afwachten wat er boven komt... 23 maart aangepast door Ciska 1 Quote
Arja Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Een gele vlinderstruik lijkt me erg leuk! Ik weet niet of ik iets voor jou heb. Potje jam misschien? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Ik heb roomse kervel voor je. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Fijn dat longkruid💚 ik zal lelietjes van dalen voor je oppotten en wil me graag inschrijven voor de bonenkruid. Thanks! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 23 maart Auteur Geplaatst: 23 maart (aangepast) @Arja...geen jam. We zijn geen jam eters...honing dat wel...van de imker. Ik zal een vlinderstruik voor je oppotten... @appelvrouw bonenkruid en longkruid voor jou..bonenkruid trekt heel veel zoemers... @Jorieke123graag kervel, Had je misschien ook nog bronzen venkel? Of de gewone? 23 maart aangepast door Ciska 1 Quote
Arja Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Thx, ik zal eens kijken of ik imkerhoning kan scoren. Quote
Mevrouw Groen Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Gele vlinderstuik zou ik wel graag willen! Heb de paprika’s hier echt pas net gezaaid. Dus weet niet of nog heel jonge plantjes tzt zijn wat je zoekt? zijn, als ze opkomen, wel de echte grote blokpaprika’s. Kan in ieder geval wel salie voor je meenemen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Ik ga voor je kijken Cis, voor die venkel. Maar ik heb ze nog niet gezien. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 23 maart Auteur Geplaatst: 23 maart Geeft niet als het niet lukt...het is welkom net als tijm...iets met niet geschoten...🙈 1 Quote
Ciska Geplaatst: 23 maart Auteur Geplaatst: 23 maart 29 minuten geleden, jootje zei: Zal ik dan wat paprika meenemen ? 😊 Graag José...is er iets wat jij nog zoekt? Quote
Ciska Geplaatst: 23 maart Auteur Geplaatst: 23 maart 1 uur geleden, Mevrouw Groen zei: Gele vlinderstuik zou ik wel graag willen! Heb de paprika’s hier echt pas net gezaaid. Dus weet niet of nog heel jonge plantjes tzt zijn wat je zoekt? zijn, als ze opkomen, wel de echte grote blokpaprika’s. Kan in ieder geval wel salie voor je meenemen. Ik heb de vlinderstruiken opgepot...er is er nog 1 voor jou. Salie...heel graag. Kijk maar even of paprika lukt... Quote
Wortel Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart (aangepast) Ik heb wel rozemarijn, salie en roomse kervel voor je. Misschien ook nog bronse venkel, maar die piept nu net boven de grond, dus even afwachten. En ook nog wel aardbei plantjes, moet alleen de naam even opzoeken... 23 maart aangepast door Wortel Quote
Ciska Geplaatst: 25 maart Auteur Geplaatst: 25 maart Graag willeke, Weet je misschien of de aardbeien enkeldragers of doordragers zijn? Quote
Rookie Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart Ik heb ook wel interesse in de aardbeiplantjes, als je er voldoende hebt. Quote
Wortel Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart Zijn Daroyal, zijn kortdragend. Ik zal alle die buiten de perken zijn gegroeid oppotten, dan kunnen jullie die verdelen. 1 Quote
Ciska Geplaatst: 26 maart Auteur Geplaatst: 26 maart Aanvulling, - Zwarte framboosstek - stekken salvia watermeloen - kan stekken nemen van de Franse dragon, die het in mijn kas super doet! Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart Zwarte framboos zou een mooi plekje kunnen krijgen in mijn voedselbosje! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 26 maart Auteur Geplaatst: 26 maart Prima Jet, neem ik voor je mee... Het is een afgeknipte aflegger..blaadjes wijzen naar beneden...beetje raar gezicht. Maar die herstellen zich weer.. Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart Ja die komt vast wel bij hier in het bosje..Ik heb een mooie bak lelietjes voor je uitgeschept: Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 26 maart Auteur Geplaatst: 26 maart Zo de knetter😳 Staan ze al zo hoog daaro? Hier komen een aantal net boven piepen... Ben er blij mee...thanx 1 Quote
Lia56 Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart Graag zou ik die Franse dragon willen, weet niet of ik iets voor jou heb? Quote
Ciska Geplaatst: 26 maart Auteur Geplaatst: 26 maart Dragon zorg ik voor👍 Misschien wat chocolade munt? Quote
Lia56 Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart 5 hours ago, Ciska said: Misschien wat chocolade munt? Zorg ik voor! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.