Coralien Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart Hey, ook ik ben nieuw hier en dacht stel me ook even voor…. Ik ben Coralien, 38 jaar, verpleegkundige in hart en nieren maar nu een coördinerende functie in het ziekenhuis om ook te ontdekken hoe de management kant van een ziekenhuis werkt. Op mijn werk werk ik met mijn hoofd. In de moestuin met mijn lijf, ik moest/ mocht een 100 m2 tuin geheel ontdoen van kweekgras. Inmiddels is dat klaar en doe ik vooral inspiratie op voor de inrichting. Ik moestuinier thuis in de achtertuin al met mm, nu dus wat groter! Ben benieuwd wat dit seizoen mij brengt. 11 Quote
Tanja65 Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart Ha! Fijn dat je er bent! Veel plezier met je moestuin, het begint er al goed op te lijken. En leuk dat je meekomt naar de MTFD (sssst dat was nog geheim). Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Vrouwholle Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Wat leuk dat jij ook hier bent Carolien en om te lezen dat jij ook bekend bent met MM. Ben jij ook actief op de mm comm? 🤔 Ik ben heel benieuwd hoe een volkstuin jou gaat bevallen 🤔😊 Heel veel moestuinplezier!💪😊🌱👩🍳🌱🐓🌱🌷🌱 1 Quote
Dahli Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Welkom Coralien! Veel plezier gewenst met je nieuwe tuin! Quote
Gitta Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Welkom. Nog iemand die bekend is met de MM. Ik doe dat ook in onze achtertuin. Ik hoop dat ik ook ooit een volkstuintje mag hebben. Ik ben benieuwd hoe het je bevalt. Veel plezier met moestuinieren! Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Ik zou het niet prettig vinden om elke dag of om de dag naar mijn volkstuin te rijden. Ik vergeet vaak dingen en als de tuin dan in bereik is, is dat toch wel gemakkelijk. Zeker als het weer opeens omslaat en ik werk vaak in gedeeltes. Tussendoor even eten of koffie drinken. Ik snap wel dat je dat dan mee kunt nemen, maar dan ben ik wel heel lang weg, zonder man en hond. Of die moet je dan meenemen uiteraard. Maar ja de mogelijkheid is er dan niet altijd. 1 Quote
ElkeV80 Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart Welkom. Hopelijk veel tijd om uit je hoofd te komen met die tuin :-). Quote
Jorieke123 Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart Welkom hier! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart Welkom Coralien. Zo te lezen heeft het moestuinvirus je wel te pakken. Een mooi seizoen gewenst! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Hopmarjanneke Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april Welkom Coralien, ben benieuwd hoe het gaat zijn met MM thuis en een volkstuintje. Quote Trotse moeder van 2 puberdochters en semi-beginnend moestuinierster.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.