Geplaatst: 30 maart 202530 Ma De documentaire is a.s. zondag om 23.00 uur op RTL 4 te zien. Ik heb Sam al die tijd gevolgd. Ze was al die tijd een fokmachine geweest en al haar 242 kinderen waren direct van haar afgenomen om ergens als worst of sparerib te eindigen. Toen Melief, sanctuary haar heeft gered was ze zwanger en kon ze eenmaal en ook gelijk de laatste maal van haar 11 kleintjes genieten. De tranen schieten steeds weer in mijn ogen als ik dit lees. Ik hoop dat jullie gaan kijken, want ik vind het heel goed in elkaar gezet. Ik ken het bedrijf, want wij komen er regelmatig. https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5501704/rtl-4-zendt-documentaire-sam-uit-eerbetoon-loretta?fbclid=IwY2xjawJV7ftleHRuA2FlbQIxMQABHfzt5amHoeWDsFphprIAvuQYC616pEHvj8iKRzPWKWaJcagfy032NOq0KQ_aem_rtfUChqhCQg41MMRVA_ifw 30 maart 202530 Ma aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 30 maart 202530 Ma Ook vegetarisch? 30 maart 202530 Ma aangepast door woldistel Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.