Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

BVB Universeel 2,99 voor 2x20L vanaf woensdag. Vaste prijs bij Vomar is 1,99, Nettorama/Boni? is ie 1,89 zag ik zaterdag. Aldi deze week 1,99 voor de BVB Bio 20L.

Jumbo komt dus bij Veenbaas vandaan. tja zoveel grootschalige leveranciers voor private label/supermarktkanaal zijn er niet meer. Veenbaas is zelfde vestigiing als Kekkila-BVB in Drachten.

http://www.veenbaas.nl/over-ons/keurmerk-goede-grond

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

Geplaatst:

En is dit dan goed of niet goed?

Ik moet zeggen, dat ik op het eerste gezicht deze grond een stuk plezieriger vind dan de grond van de Aldi of de Praxis.

Hij is fijner van struktuur en er zitten wel wat stukjes hout in, maar niet zulke grote stukken als bij de Aldi grond.

Ik heb er alleen helemaal geen verstand van verder.

• Like 1
Geplaatst:

U vraagt, wij draaien.

Ik hoop, dat je hier iets aan kunt zien.

Anders maak ik morgen in de zon wel andere foto's, dit is in de schaduw.

P1060228.thumb.JPG.4ee4ea62e84f0bbf21b840ee2397dea5.JPG

P1060229.thumb.JPG.2075d9076cb111b3f4aea0e7af52865d.JPG

• Like 1
Geplaatst:

@rookie mij ook. Ik denk ook dat ik door de andere potgrond waar ik nog 40 of 60 l van had, voor slechte kieming heeft gezorgd. Voelde vandaag weer aan een pot en die grond is zo hard joh… niet normaal meer.

• Like 1
Geplaatst:

Drachten dus, veel andere winkels staat Grubbenvorst op de zak. zowel voor bio al non-bio/universele potgrond. Die 20 L van de Aldi van de Grubbenvorstlijn was ook heel fijn. Is nu 1,99/20L bij Aldi deze week. Dus net zo duur als de non-bio van dezelfde leverancier BVB, of je moet een hoogvliet dichtbij hebben 2 universele voor 3,- vanaf vandaag.

Home of the Turbo.

Geplaatst:

Jammer, het ziet er echt goed uit.

Iets te ver...🙃

Maar ik heb goede hoop, dat de Jumbo grond het ook wel goed zal gaan doen.

Geplaatst: (aangepast)