Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ,  ik heb net een moestuin toegewezen gekregen ,  zijn er mensen die in de buurt van Groningen wonen en wat zaailingen overhebben van eea die ik kan kopen van je  ?  mag vanalles zijn ..paprika , tomaten   etc.  

groetjes Tiny 

Geplaatst:

Hoi, misschien kun je op het moestuincomplex waar je je moestuin hebt ook wel dingen krijgen van mensen die iets over hebben. Sommige complexen hebben in het voorjaar een ruildag. Of informeer gewoon bij je buurtuinders hoe je gemakkelijk aan plantjes kunt komen. 

Verder zou ik wat zaden kopen en zelf gaan zaaien. Nu is het nog vroeg genoeg in het seizoen om tomaten voor te zaaien, en ook allerlei andere peulvruchten en (blad)groentenzaden kunnen nu de grond in. 

• Like 3
Geplaatst:

Het seizoen is pas net begonnen dus het meeste kan je nog prima zaaien. Voor pepers is het wat te laat maar Tomaten is nu het moment. 
Als je wil kopen dan kan je ook naar de markt. Op vrijdag staan ze van de Eemtuin op de vismarkt. 

• Like 2
Geplaatst: (aangepast)

Of kijk op Marktplaats bij jou in de buurt...

En de Oranjemarkt misschien.

aangepast door speets
  • Like 2

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Op de diverse weggeef-, ruil- en tuinhoeken op FB kun je ook succes hebben. Kijk voor iets in jouw buurt en vraag gewoon, mensen willen graag helpen. 

• Like 2

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...