Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

voorstellen noun


noun

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Al 9 jaar heb ik een moestuin op zware kleigrond. Ik heb langzaam uitgebreid tot een kleine 1000m2, waarvan een deel bestemd voor fruit. Verder heb ik veel groente/kruiden en pluk bloemen.

Mijn moestuin is mijn geluk en zaligheid. Ben altijd super gelukkig als ik bezig ben, zelfs als de boel even niet gaat zoals ik wil. Dit jaar door de vorst amper peren en ook de banaan heeft de geest gegeven. De vijg lijkt zich te herstellen.

 

Ik heb "stiekum" al eens op dit forum gekeken, vandaag besloten me maar eens aan te melden. Ik ben eigenlijk iemand die alles in d'r uppie doet, maar wat raad hier en daar kan natuurlijk geen kwaad.

 

Groet,

noun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom

 

Eigenlijk doen de meesten van ons de tuin in hun uppie en dan is het ff wel zo leuk om je voortgang óf probleempjes hier te kunnen melden, bij gelijkgestemden

 

Succes met je 1000 meter tuin dit seizoen....en laat ons lekker meegenieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...