Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Eventjes voorstellen :)


foodyblue

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Ik ben Sandra en sindskort ook maar eens aan het tuinieren geslagen, alles is nog enorm pril en er nog nooit geoogst maar ik vermaak me in ieder geval al prima met mijn plantjes. Op blogger heb ik een weblogje aangemaakt waar ik regelmatig updates over mijn moestuintje zal plaatsen (ben op dit moment nog bezig met het eerste berichtje). Aangezien ik daar net een intro heb geschreven kopieer ik daar gewoon een stukje van naar dit forum

 

Op dit moment heb ik een aantal potten en bakken staan, ook heb ik een stukje van de achtertuin gekregen voor de radijs. Als het goed is ga ik volgend jaar met mijn vader een ruimte voor een moestuintje creëren, maar op dit moment is het dus een beetje testen hoe alles groeit en bloeit.

 

Wat heb ik op dit moment staan?

Aarbeien (in pot, plantjes gekocht bij het tuincentrum)

Basilicum (in de potjes waar ik ook uit wil oogsten)

Kerstomaat (Tiny Tom, nu nog in kleine potjes)

Kropsla (meikoning, in een grote bak)

Peterselie (in kleine potjes, eerst maar eens kijken of ze ontkiemen)

Rucola (in grote ronde pot)

Radijs (in de volle grond)

Tuinkers (in een oud champignon bakje)

 

En aangezien men hier (net als mij) enorm dol is op foto's, post ik er dan ook een paar!

De aardbeienplantjes:

18-juni-(3)89221340033436.JPG

De rucola:

18-juni-(11)26591340033116.JPG

De radijs:

18-juni-(4)77611340033758.JPG

De tomaat (had al bijna de hoop opgegeven, maar er kwam toch een klein plantje tevoorschijn vandaag):

18-juni-(6)33141340033926.JPG

De basilicum (ja dit is echt microtuinieren, maar je ziet hem tegen de rand van de bak al een beetje!):

18-juni-(9)45141340033975.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...