Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tomaten binnen gekweekt, af en toe buiten met het mooie weer, afgelopen week s'nachts binnen bij 17 graden.

Nu overgezet in grotere pot, kan ik deze nu buiten zetten en laten staan, wel in een bak afgeschermd met plastic en een glasplaat erop??

De temp. is hier gem. 15 graden overdag en nacht 6 gr. Bij vorst uiteraard naar binnen. Of is de overgang toch te groot????

tom.jpg

Geplaatst:

Ik heb zojuist een stuk of wat plantjes vanaf kantoor weggehaald, overgepot in P9 potjes en op het tafeltje in mijn kasje neergezet. Dit weekend verwacht men nog een dipje in de nachttemperatuur van iets van 6 graden, maar daarna een graad of 10 in de komende 2 weken '-nachts. Het is momenteel niet erg zonnig dus niet al te warm in de kas, en ik ga er vanuit dat het ''s-nachts in de kas ook wel iets milder is dan buiten, en ze hebben meer licht zo. En dan kijk ik in het weekend wel weer verder of ik ze in de grond zet of nog niet.

20250423_151601.jpg

20250423_153836.jpg

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...