Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Spitskoolblad wordt paars


Night

Aanbevolen berichten

Mijn spitskool begint kropjes te vormen maar nu verkleuren de onderste bladeren paars (het is geen paarse spitskool)

Toen ik de spitskool net geplant had werden ze ook paars maar dat kwam waarschijnlijk meer van de kou en dat lijkt me nu niet het geval.

Als ik zoek op google kan ik er niks over vinden, ik kom dan alleen uit op die paarse spitskolen.

Zal ik nog wat bijmesten of juist niet?

Schrijffouten onder voorbehoud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze worden allemaal paars, sinds 3 dagen.

Er zitten wel al kleine kropjes in.

Ik heb een bak waar 2 x 6 rijen kool in kunnen, er staan 4 rode kolen, die zien er nog goed uit, dan 4 bloemkolen die ineens sinds vandaag allemaal geel blad krijgen (de onderste bladeren) en dan de 4 spitskolen die dus sinds 3 dagen paars verkleuren.

Vanmiddag heb ik de spitskolen, en de bloemkolen ook maar direkt, vloeibaar plantenvoedsel gegeven, ik dacht als ik er mestkorrels op doe dan duurt dat te lang voor het opgenomen is.

Vloeibare plantenvoeding, zou dat afdoende zijn?

 

De spitskolen moeten het nog wel even volhouden, ik kan ze bijna eten

Schrijffouten onder voorbehoud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...