Antoine Geplaatst: 5 maart 2014 Auteur Geplaatst: 5 maart 2014 Scary... Ik ben eigenlijk benieuwd naar de volledige specs van je pc ... Laat het me even weten.. gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Sakura Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Anton, heel erg bedankt! Ik heb de Beta versie net geïnstalleerd en nu werkt het zonder enig probleem! Nogmaals bedankt voor het meedenken en ook om de vorige versie door te sturen. Hieronder de specificaties van mijn pc, ik weet niet of je er nog meer nodig hebt? Windows VistaTM Home PremiumCopyright © 2007 Microsoft Corporation Service Pack 2Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q9400 @ 2.66GHz 2.66GHzMemory (RAM): 3.00GBSystem Type: 32-Bit Operating System Quote Mijn moestuinseizoen
Antoine Geplaatst: 5 maart 2014 Auteur Geplaatst: 5 maart 2014 Ik zal voortaan op de site ook een versie zetten in een zip file...Zo word iedereen geholpen.... Gr Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
meekje Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Bedankt voor de applicatie!Ben met mijn moestuinpla bezig en het werkt goed.Ik heb wat andere groenten zoals pastinaak e.d. die er niet opstaan, de groenten kan ik wel toevoegen maar een plaatje erbij lukt me niet.Wie wil me even in eenvoudige taal uitleggen hoe dat moet? Meekje Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Antoine Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Geplaatst: 6 maart 2014 Je kan zelf zoeken op google. http://www.google.nl/imgres?biw=1600&bih=775&tbm=isch&tbnid=DxhpeoN6Uo-2lM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.pastinaak.nl%2Fnieuws%2F&docid=RfgHI66glPN5iM&imgurl=http%3A%2F%2Fwww.pastinaak.nl%2Fafbeeldingen%2Fbos-verse-pastinaken-van-flickr.jpg&w=467&h=700&ei=zLUYU7jvMaToywOJ3YLoCg&zoom=1&ved=0COcBEIQcMCc&iact=rc&dur=706&page=2&start=22&ndsp=29 Maar ik heb er al een mooie voor je opgezocht. Je kan deze opslaan en openen in de applicatie, daar kan je bij het importeren ook de grootte en positie instellen. Als je stap voor stap uitleg wil, zeg het dan. Maar ik denk dat je zo wel verder komt? Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
meekje Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Snap het nog niet helemaal en wil graag een stap voor stap uitleg...Dat werkt voor mij het beste als ik ergens niet uit kom.Alvast bedankt! Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
meekje Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Sorry, doe maar geen verdere moeite! Mijn man heeft het inmiddels geprobeerd op zijn laptop en daar werkt het wel!Waarschijnlijk heb ik een andere instellign waardoor het niet lukt..Zal het uitproberen. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Antoine Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Geplaatst: 6 maart 2014 Jij hebt een leuke man! Ik hoop dat je er uit komt verder, anders mag je gewoon mailen of een pm sturen, of gewoon hier, want er zijn inmiddels veel gebruikers hier die je kunnen helpen... Succes! Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
meekje Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Bedankt! Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
meekje Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Heb een en ander opnieuw geinstalleerd en nu werkt alles perfect!Blij... Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Antoine Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Geplaatst: 16 maart 2014 http://tuinontwerp-applicatie.webklik.nl/page/gastenboek Wordt aan gewerkt!!! Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Antoine Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Geplaatst: 16 maart 2014 Dag, Eeeuh, er is iets helemaal mis gegaan in het programma.Ik heb per ongeluk het overzichtsvenster (waarin je de gewassen plaatst) te ver naar links verplaatst en nu kan ik niet meer bij de gewassenlijst komen.Hier had ik net 80 gewassen ingezet.Ik heb geprobeerd om het programma te verwijderen en opnieuw te installeren maar ik kom dan steeds bij hetzelfde probleem uit.Kan jij me verder helpen? (nu kan ik niets met het programma) Met vriendelijke groet,Mariska Voor bovenstaand probleem heb ik even een Workaround gemaakt, Je kan door dit https://dl.dropboxusercontent.com/u/32493275/TuinRegClean.exe te downloaden en starten de registersleutels verwijderen. Je computer zal waarschijnlijk waarschuwen voor dit programma, maar dat kan je gerust negeren en toch uitvoeren... Dan blijft gewoon alle data bestaan en al je gewassen staan nog in je programma. Ik ga wel deze workaround vervangen voor een nieuwe build van het programma.... Ik hoop jullie hier voorlopig mee te hebben geholpen... Overigens moeten ik het printen van het overzicht nog fixen, dat lijkt mij niet iets wat heeeeel erg belangrijk is, tenzij daar andere meningen over zijn natuurlijk... gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Jan Lokman Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Voor de linux gebruikers .. W7 onder virtualbox en draaien maar. Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Antoine Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Geplaatst: 19 maart 2014 Er waren vragen over de tekst bij de gewassen, wij noemen dat een 'Hint' in vakjargon. Ik snap niet wat er fout gaat want ik krijg toch echt wel een hint te zien.Die hint kan je zelf uitbreidden. Je selecteert het gewas (een heel blok tegelijk kan gewoon) en klikt dan rechts met je muis, je krijgt dan een klein menuutje waar je de datum kan invullen, bijvoorbeeld: Gezaaid. Dan krijg je vervolgens een klein schermpje met een kalender, waar je de juiste datum kan ingeven. Als je dan op ok klikt, staat die datum vast in je overzicht. Als je in het vervolg over het gewas heengaat met je muis krijg je bijvoorbeeld zo'n Hint te zien: Ik hoop dat dit wat duidelijker is? Nou is het zo dat de gegevens van de gewassenlijst niet helemaal gelijk in die hint komt, dat leek ons niet handig. Wat ons wel handig was om de gegevens van de zaai en plant-afstand bovenaan in de hint te tonen. Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Antoine Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Geplaatst: 7 april 2014 Dag allemaal, Na nog een keer een melding te hebben gekregen, die duidelijk omvatte wat het probleem was werd me duidelijk wat de gebruiker bedoelde... Het probleem is dat als je zelf een gewas aangemaakt hebt je schijnbaar geen hints krijgt te zien als je er met je aanwijzer (muis) overheen gaat. Ik heb dit gereproduceerd en dat probleem zag ik nu snel. Ik heb gezocht in de code en gevonden. Het probleem is dat hij niet gelijk de tekst in de hint zet en dat die hint nog niet geactiveerd is. Een workaround gezocht en dat lukte. Als je je applicatie afsluit en opnieuw opstart krijg je als je het vinkje ook op 'aan' zet weer wel een hint te zien.Het is niet zoals ik het zou willen, maar daar moeten jullie toch wel even mee vooruit kunnen? Onderstaand gaat in de zomer in de nieuwe release. - Hint bug fixen.- Undo functie inbouwen.- Printen overzicht mogelijk maken. Hoop zo wat geholpen te hebben.... gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
rommert Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 hoi ik heb de app gedownload maar krijg als ik hem opstart de melding: CDS_SaveData: tabsheetname not found als ik het programma wil afsluiten krijg ik de melding: unable to write to data tip van de week. weet iemand hoe dit komt of doe ik iets verkeerd? alvast bedankt Quote
Antoine Geplaatst: 23 maart 2015 Auteur Geplaatst: 23 maart 2015 Je MOET inderdaad eerst een nieuw bestand maken, dan verdwijnt die melding.Verder het vinkje uitzetten in instellingen wat betreft de Tip van de Week. Of even de RegCleaner van ons erover halen. Hoor graag hoe het gaat.... Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Antoine Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Geplaatst: 24 maart 2015 Hier te downloaden: https://dl.dropboxusercontent.com/u/32493275/RegCleaner/TuinRegClean.exe Succes! Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
rommert Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 die regclean doet niet veel als ik er op klik, dus heb het programma maar verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar ik heb nog steeds dezelfde problemen. Quote
gerritr1955 Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 hoi ik heb de app gedownload maar krijg als ik hem opstart de melding: CDS_SaveData: tabsheetname not found als ik het programma wil afsluiten krijg ik de melding: unable to write to data tip van de week. weet iemand hoe dit komt of doe ik iets verkeerd? alvast bedankt Nou dat had ik nu ook, en als het al zo begint dan heb ik de buik er al van vol.Een applicatie moet foutloos werken anders hoeft het van mij niet. Jammer.Ik gebruik deze: http://tuinplanner.mijnstadstuin.nl/Werkt wel naar behoren. Quote Hortus est amicus meus.
Antoine Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Geplaatst: 24 maart 2015 Wat een lomp bericht... Lees de topics erover en je komt meer te weten dan je infantiele reactie!!! Meer dan dat zeg ik er niet over, ik heb er dus ook mijn buik van vol Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
gerritr1955 Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Jammer dat je zo agressief reageert op kritiek.Een heel topic doorlezen om het werkend te krijgen kan toch niet de bedoeling zijn. Quote Hortus est amicus meus.
Antoine Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Geplaatst: 24 maart 2015 Klopt! Maar dan zal je oordeel wel genuanceerder zijn. Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.