Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Goedemorgen,

Ik heb een vrouwelijke kiwiboom die nu, na 9 jaar!, bloemen geeft. De mannelijke tak is helaas achtergebleven in groei en geeft dus nog lang geen bloemen. Ik vind het zo jammer dat er nu geen kiwi's van komen. Is er iemand die stuifmeel/pollen voor me heeft van de mannelijke bloemen, zodat het alsnog goed kan komen?

Gr Stefanie 

Geplaatst:

Of je pollen op de post kunt doen betwijfel ik, je kunt ze wel bewaren in de diepvries. 

Het beste lijkt mij ergens bloemen ophalen maar dan moet je wel aangeven waar je (ongeveer) woont dan kunnen forumleden evt reageren.

Bij mij in het dorp (vlakbij Venlo) staat bij het wozoco bij de kerk een mannelijke kiwi vol in bloei.  Mijn zwager heeft eergisteren daarvan bloemen meegenomen voor het bestuiven van zijn kiwibes omdat "meneer kiwibes" te laat was.

Geplaatst:
  • Auteur

Goedemorgen Bertus,  dank dat is een goede tip. Ik zou ze inderdaad graag ergens ophalen. Liefst Zuid Holland als mogelijk. Wat fijn zo'n kiwiboom in de buurt bij jullie. Heb er hier helaas nog geen gezien. Maar houd me aanbevolen als iemand er een weet of heeft :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic