Petrasmoestuin Geplaatst: zondag om 19:40 Geplaatst: zondag om 19:40 (aangepast) Ik heb heel veel onkruid in mijn bakken, maar soms twijfel ik eraan of ik het weg moet halen of niet. Nu heb ik 2 x 2 Koolraap gezaaid, omdat het een oud zaad is en misschien niet opkomt. Nu zie ik deze, maar ik denk de zaaiing met 4 blaadjes dat dat de koolraap wordt? Ik had ook 2 andere die opkwamen zoals je ziet met 2 blaadjes. Is er ergens trouwens een overzicht van hoe de zaaiingen per groente eruit moeten zien? zondag om 19:42 aangepast door Petrasmoestuin Quote
Arja Geplaatst: zondag om 19:47 Geplaatst: zondag om 19:47 De onderste is wat moeilijk te zien want onscherp, maar het lijkt mij idd iets van een brassica. Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: zondag om 19:51 Auteur Geplaatst: zondag om 19:51 (aangepast) Even ingezoomd en opgeslagen. zondag om 19:52 aangepast door Petrasmoestuin Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: zondag om 20:15 Auteur Geplaatst: zondag om 20:15 Mooi, dus de eerste is op. Ook voor het eerst dat ik deze zaai. Zo'n knol is ook zo veelzijdig, je kunt er veel mee doen. Ik hoop dat het lukt. Quote
Jorieke123 Geplaatst: gisteren om 08:02 Geplaatst: gisteren om 08:02 Het kan ook nog bijna elke andere koolsoort zijn.... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Petrasmoestuin Geplaatst: gisteren om 08:14 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:14 Ik heb Koolraap gezaaid. Quote
acpronk Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Alle kolen zien er zo uit als ze net ontkiemen. Maar als je koolraap gezaaid hebt dan is de kans groot dat het ook koolraap is. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.