Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hij gaat dan gewoon weer naar home.Ik gebruik Chrome.Geen 1 doet het. Ik kan wel gewoon naar het nieuwste topic (achter elke hoofdrubriek) waar wat is gepost, naar Moestuin Seizoen daar rechts, en ook daar rechts de recente berichten. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Heb het probleem gevonden. Over paar minuten opgelost.Edit: Moet weer werken.Had 2uur geleden een typ fout gemaakt om een pagina naar een andere pagina te verwijzen..
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hier werkt het nog niet.. heb heel de browser gesloten en weer opnieuw geopend en nog niet. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Er zijn er nu een paar die het wel doen Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Deze doen het nu wel, de rest nog steeds niet:Square foot gardening en tuinieren in pottenTuinvragenProblemen in de moestuinBodem en bemestingTuinkassenDoe het zelfnutsdieren Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Bij mij doet alleen huiskamer het niet, de rest allemaal wel.Maar ik zie niet zo snel waar de fout vandaan komt..Edit: Denk dat cloudflare de redirect nog cached voor 120min.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Oh: Huiskamer doet het hier ook weer.@Jorieke123 Kan jij ook nog even testen of bij jouw alles weer werkt.Reminder voor mij zelf: Geen type foutjes meer maken in configuratie bestanden. 😅
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Nee nog niet, hetzelfde als mijn vorige bericht hier. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 34 minuten geleden34 min @Arja Kan je in de standaard bouwser de Cache van de laatste dag verwijderen?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.