Geplaatst: 22 oktober22 Okt 21 hours ago, rorror said:Je moet dus wel echt van rand tot rand van het scherm swipen.Je hebt gelijk als je echt helemaal links begint kan je wel terug swipen. Moet er wel even aan wennen maar het werkt wel.
Geplaatst: 30 oktober30 Okt Ik krijg de home pagina side balk steeds te zien. ik heb een Nieuwe iPad in huis (2025) dan zou daardoor het probleem kunnen komen maar ik heb nu bij veel topics, misschien bij alle, zie: We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 31 oktober31 Okt @appelvrouw Dit zal even wennen zijn, want op hogere schermresoluties krijg je inderdaad een zijbalk te zien.
Geplaatst: 2 november2 Nov Sinds ik de app gebruik heb ik regelmatig dat ik een bericht niet kan posten, omdat de ‘reactie toevoegen’ knop niet in te drukken is. Dan moet ik mijn bericht kopiëren en de app sluiten en opnieuw posten. Soms staat het in het geheugen en hoef ik niets te plakken, maar soms ook niet, dus kopieer het nu maar steeds. Het gebeurt iets vaker wanneer ik ook een foto wil plaatsen, maar bijna net zo vaak ook zonder foto.
Geplaatst: 2 november2 Nov “inderdaad een zijbalk“Met een kwartslag gedraaid heb ik er geen last van. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 november2 Nov 1 uur geleden, Mellie zei:Soms staat het in het geheugen en hoef ik niets te plakken, maar soms ook niet, dus kopieer het nu maar steeds.Dit punt zal opgelost zijn bij de volgende update. Edit: Volgende update waarschijnlijk binnen de komende 10dagen. We hebben de update al draaien op onze test website.Dat je de reactie niet kan toevoegen ga ik even kijken waar dat aan zou kunnen liggen, ik hoor dit voor het eerst.31 minuten geleden, appelvrouw zei:“inderdaad een zijbalk“Met een kwartslag gedraaid heb ik er geen last van.Als je het scherm een kwartslag draad is portrait, waardoor de scherm breedte dus iets minder wordt, waardoor de zijkant wordt weggehaald. Als je hem als andscape houdt, heb je meer breedte waardoor de zijbalk verschijnt. De website is zogenoemd 'responsive'. Dat betekend dat de website aan de hand van de schermbreedte van het apparaat groter en kleiner wordt, zaken worden toegevoegd of weggehaald.
Geplaatst: 6 november6 Nov Volgende forumsoftware update zal plaats vinden over 15min. Op 6 nov om 01:30 (in de nacht.)+/- 80 fixes aan forum software.Belangrijkste fix die voor ons van toepassing zijn.Autotomatisch opgeslagen concept berichten die nog niet geplaatst waren, kwamen niet terug bij het opnieuw laden van de tekst editor. Gemeld door: @Mellie @ArjaHet updaten zal max 5 minuten kosten.Edit: Update is succesvol voltooid.
Geplaatst: 8 november8 Nov Op 21-10-2025 om 23:27, driepinter zei:Ik weet niet of dit het euvel is van een forum update, maar op de "doe het zelf" pagina staat als eerste een post met allerlei handleidingen, maar als je op die links klikt krijg je een 404 melding. Ik denk ik meld het maar hier want @LucV lijkt momenteel niet erg actief te zijn op het forumNogmaals bedankt voor het melden. Ik ben er zojuist aan toe gekomen om alle links te updaten. Twee ervan kon ik niet vinden, deze heb ik uit de lijst weggehaald.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.