Geplaatst: 17 uren geleden17 u Ok ik heb het nog een keer getest en ik kan het reproduceren.Ik ga deze fout aanmelden bij de software ontwikkelaars.Tijdelijke oplossing:Klik op de groene naam, niet op een andere plek wat blauw is. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 15 uren geleden15 u @jootje krijgt o.a. bij de huiskamer, tuinkassen, en doe het zelf deze melding. Ik heb zelf geen problemen daar. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 15 uren geleden15 u Als ik nieuwe berichten gelezen heb via 'unread content' is deze op een gegeven moment leeg. Echter de laatste al gelezen berichten blijven in 'notifications' nog een tijdje als ongelezen gemarkeerd.
Geplaatst: 14 uren geleden14 u @Jorieke123 @jootje kan jootje wel naar square foot gardening en tuinieren in potten? Ik zie ook dat dit Safari 16.6 is. Invision Community, ontwerpers geven aan dat dat een vrij oude oud ipad is en wellicht daardoor niet goed meer wordt ondersteund. Ik heb het ticket aangepast dat meer mensen hier nu last van hebben en dat het wel gewenst is dat dit weer goed gaat werken.@Arja heb deze op mijn lijstje gezet, maar even geen hoge prio. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Nee daar kan ze ook niet komen nee. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Als ik op het forum naar dit topic ga, dan kom ik er niet. Ga ik via het berichtje van Rorror dan kom ik er op. Ik zal inderdaad een wat oudere ipad hebben. Maar geen problemen dat andere dingen niet lukken.
Geplaatst: 13 uren geleden13 u @jootje @DahliKunnen jullie iets testen, In Settings - Safari - Advanced - Block All Cookies -> zet dit tijdelijk uit.Als dat niet werkt, tijdelijk even uitzetten, “Safari settings > Prevent site tracking”. Als dit aanstaat.Tevens, wellicht niet een gewenste oplossing, op de ipad App Chrome installeren en kijken of het via die Browser wel werkt? Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u @rorror Block all cookies had ik niet aan staan. Het tweede wat je noemt: ‘prevent site tracking’ staat er niet tussen. Is dat misschien ‘voorkom cross-site tracking’? Dat staat namelijk wel geactiveerd. Laat even weten of je dat bedoelt, dan zet ik dat even uit.Tenslotte, ik heb inderdaad een wat oudere iPad.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Je zou dat even kunnen testen. Maar ik heb uur geleden nog wel een aanpassing gemaakt, wie weet werkt het nu wel? Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @rorror Ik heb het getest: maakt niets uit. Zojuist heb ik het ook in Chrome geprobeerd (met uitzetten van bovengenoemde settings): maakt niets uit. Dezelfde hoofdcategorieen blijven onbenaderbaar via de homepage.
Geplaatst: 2 minuten geleden2 min Ik kan in Tapatalk niet meer inloggen. Zegt dat ik geen gebruiker ben of verkeerd wachtwoord. Wachtwoord heb ik al 15 x ofzo aangevraagd. Nul x gehad. Is dat iets van Tapatalk of komt het door de update?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.