Geplaatst: 1 juli 201213 j Hallo allemaal, ik heb een walnotenboom in een pot (om later in de volle grond te zetten). Ik heb hem nu een jaar of 4 en elk jaar volop blad maar dit jaar (het is nu 1 juli) nog geen teken van leven. Geen blaadjes en zelfs geen knopjes. Tijdens de strende vorst heb ik hem na een paar nachten binnengehaald, dus hij heeft hooguit een paar nachten vorst gehad en zeker niet wekenlang. Weet iemand een manier om te achterhalen of hij nog leeft? En als afwachten de enige mogelijkheid is, hoe lang moet ik dan wachten? Alvast bedankt,JdS
Geplaatst: 1 juli 201213 j Het is nu wel erg laat. Heeft er toevallig ijs/sneeuw op de pot gelegen? Walnoten hebben daar een hekel aan. (zo heb ik er eens 10 vermoord...) Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 1 juli 201213 j Als ie voorgaande jaren gewoon blad had en nu niets....dan weetik eigenlijk wel zeker dat ie dood is.
Geplaatst: 1 juli 201213 j 4 jaar een walnoot in pot ? en dan die vorst ? ( pot boven de grond enzo ? ) tja. Ik zou het wel opgeven rond deze tijd ja.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.