Geplaatst: 27 juli27 Jul @rorror De kersen die je bij Theo Vernooy koopt komen vrijwel allemaal van de laagstammen op zijn bedrijf. De hoogstammen vooraan zijn meer voor de nostalgische waarde dan voor echte produktie, al hangen er prima kersen aan. Overigens inderdaad een aanrader, de kersenhut in Cothen.
Geplaatst: 28 juli28 Jul Wat je ook nog kunt doen, is een advertentie zetten op Facebook. Gratis kersen plukken, helft voor jezelf, helft voor mij. Dan doet een ander het voor je en heb je toch je kersen
Geplaatst: 28 juli28 Jul Auteur @Fruittuin17 ik weet niet helemaal of in Zweden dezelfde regels gelden mbt ongelukken op je privéterrein als in Nederland.......niet zo'n zin in gedoe als diegene dan naar beneden valt.Thx voor de tip, eerstvolgende keer dat ik in Nederkand ben zal ik kijken of ik langs kan gaan. 28 juli28 Jul aangepast door Vlavlip
Geplaatst: 29 juli29 Jul Ik kwam dit tegen op insta en heb snel wat scherm foto’s gemaakt. Misschien kan je er nog even een kijkje nemen, de account naam staat duidelijk aangegeven. De buis kan je zo lang maken als je wilt, de knijpers zijn tegen de buis aangelijmd en houden het opvangzakje vast. Het leek mij een handige uitvinding voor kleiner fruit op steeltjes hoger in de boom. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 augustus15 Aug Kersen in de top teel je voor de vogels (-; Of je moet er een net overheen kunnen gooien.De meeste klanten waar ik snoei hebben vaak laagstam geplant zodat de boom laag blijft bij correct snoeien en je er een net overheen kan gooien en vanaf de grond kan plukken.Als je een hoogstam kers hebt staan, kan je de boom zo snoeien dat je gemakkelijk een ladder er tegen aan kan zetten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.