Geplaatst: 9 juli 201213 j Auteur Hij doet het weer, was anderhalf uur weg, voor dat malle beest naar Winschoten geraced.Krekels stop ik een paar minuten in de vriezer, hoef niet meer te dwingen, er gaat elke 10 minuten een krekeltje in .Vraag me af of ik die buffelowormen ook moet doden.
Geplaatst: 9 juli 201213 j Ja buffelo wormen zou ik voor zekerheid ook doden, even in vriezer is slim ook weer goed ontdooien.Het is moeilijk hoor Yola als je hem door zulke momenten heen krijgt is het knap en als het straks mischien gelukt is helemaal Denk dat je met krekels, vliegen en buffelowormpjes een eind kunt kopen als je er genoeg van hebt.En lief zo'n stuk rijden voor het vogeltje Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 9 juli 201213 j Stoer Yola dat je het probeert, iets zegt me dat het je gaat lukken het beestje tot `t vliegen groot te brengen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 juli 201213 j maar wat is nu de naam van dat lieve kleiene insektenvretertje?hola??????? spaans voor goeiedag!enne yola toppie hoor wat je voor zo'n beestje doet........ misschien moeten we met z'n allen zo'n beestje gaan verzorgen, want een zwaluw maakt nog geen zomer kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Geplaatst: 9 juli 201213 j Volg dit topic in stilte..geen ervaring, dus geen adviezen. Zat alleen te denken, Yola....fotootje van het oogverblindend lelijke beestje? En dan straks nog 1 als ie groot en prachtig is? Succes met het beestje!
Geplaatst: 10 juli 201213 j Auteur Gisteravond is het kleintje doodgegaan, moest weken van 14.00 tot 18.00, mijn man had voerdienst, helaas is het vanaf, s middags steeds slechter gegaan met mijn kleine lelijkerd en toen ik thuiskwam trof ik een vogeltje wat niet meer wilde, heb nog geprobeerd met dwangvoederen maar hij spuugde alles zo weer uit, ben er erg verdrietig over stom genoeg.Bedankt voor het meeleven en de goede raad.
Geplaatst: 10 juli 201213 j Jammer Yola maar is gewoon erg moeilijk vogelsoortje om erdoorheen te krijgen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 12 juli 201213 j Auteur Vanmorgen kreeg een groep van 4 zwaluwkinderen hun eerste vliegles, 3 vlogen keurig naar buiten maar 1 zat in de varkensstal voor het raam en kwam niet weg, die heb ik een handje geholpen en zo heb ik toch nog een mooi afscheid van 'mijn' zwaluw kunnen nemen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.