Geplaatst: 9 oktober9 Okt Ik heb nog 1 stek van mijn eeuwig moes / splijtkoolplant staan. Wellicht kan ik er iemand mee blij maken?Groetjes Janie 9 oktober9 Okt aangepast door Janie
Geplaatst: 10 oktober10 Okt @Tanja65 als je interesse hebt in eeuwig moes, ik heb stekken in P9 staan. Zijn van afgelopen winter, maar vanwege af en toe wat watertekort en volle zon zijn ze niet zo groot, maar dus wel goed geworteld. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 10 oktober10 Okt @acpronk ik probeerde eigenlijk @Janie naar de MTFD te lokken 😉. Maar niettemin: graag. Het geeft niks dat ze klein of onooglijk zijn, ze groeien vanzelf wel uit. Pas in het voorjaar planten neem ik aan. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 10 oktober10 Okt Auteur Hihi @Tanja65, ik had je wel door! 😉 Het is voor mij helaas niet haalbaar om te komen. Mijn gezondheid laat mij behoorlijk in de steek momenteel...Inderdaad in het voorjaar uitplanten.Ik weet niet waar je woont? Op zich kan ik het wel versturen naar je als dat de enige optie is. 10 oktober10 Okt aangepast door Janie
Geplaatst: 10 oktober10 Okt Nee hoor, dat hoeft niet. Wel super lief aangeboden. Maar er groeit genoeg in mijn tuin en met een beetje mazzel neemt Arthur ( @acpronk ) ze morgen voor me mee. Maar altijd leuk om te ruilen. Misschien kunnen we over en weer wat zaadjes ruilen? Even in pb afstemmen? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 10 oktober10 Okt Auteur Zaden ruilen is altijd leuk @Tanja65! Ik weet niet of ik iets bijzonders heb aan zaden maar zal dit weekend eens kijken in mijn zadenbox. Inderdaad kunnen we via pb afstemmen. 👍🏻
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.