Geplaatst: 3 uren geleden3 u 23 minuten geleden, HuubvG zei:Langwerpige, roze pompoen; Pink Banana.Die had ik op 7 december al genoemd Huub. Ik neem aan dat dat niet goed is omdat we het anders al wel van @Lia56 hadden gehoord 😃. Hij voldoet nog steeds aan veel van de hints, dat wel…..Hij lang (kan tot 120 cm lang worden én is in een koele vorstvrije ruimte lang houbaar)Hij houdt van warmte (is een pompoen)Kleur (deze pompoen heeft de aparte kleur roze)Kinderen vinden het leuk (ik denk dat kinderen alle groenten die roze zijn leuk vinden, vooral als het mega grote roze bananen lijken)Veel (pink banana is een rankende soort en heeft véél ruimte nodig)Onderhoudsarm (aan een pompoen hoef je niet veel te doen)Tenslotte is pompoen als wedstrijdgroente nog niet geweest én 123Zaden heeft ze in het assortiment. 3 uren geleden3 u aangepast door Dahli
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Stokrozen?Ik heb later gekeken bij 123 zaden, die hebben deze.Stokroos Chater's dubbelbloemig Scarlet. 2 uren geleden2 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Dahli , ik wist dat er al vaker pompoenen ter sprake waren, had geen zin om terug te kijken om die erbij te halen. Inmiddels het hele topic weer doorgenomen (en jouw pompoen gezien), want ik dacht echt dat @Lia56 ergens gezegd had dat de uitslag 1 januari 2026 bekend zou worden. maar dat kan ik nergens terugvinden.Enne, @Lia56 hoeft natuurlijk helemaal niks te vertellen, hoe vaak het ook al geraden is. Echt een leuke manier van vooraankondiging. @Petrasmoestuin , stokrozen warm?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Als het een pompoen zou zijn, dan zou ik eerder voor de Trombolino d’ albenga gaan. Volgens mij heeft Appelvrouw die ook al genoemd. Als je deze over de grond laat kruipen worden het opgekrulde slangen, maar laat je hem klimmen dan word hij recht en echt lang!De pink banana zou ik eerder omschrijven als GROOT! Een keer gehad, een prachtige pompoen en inderdaad een mooie zoete pastelroze kleur. Maar wel enorm, als ik me goed herinner was de grootste bij mij iets van 8 kilo…. 1 uur geleden1 u aangepast door jootje
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 22 minuten geleden, HuubvG zei:stokrozen warm?Ja, doen het alleen met warm weer toch? 1 uur geleden1 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 49 minuten geleden49 min 29 minuten geleden, Arja zei:Stokrozen zijn tweejarig.Dat is wel weer een heeeeel lang seizoen 😂.
Geplaatst: 33 minuten geleden33 min Omdat ik alleen maar denk wat vinden kinderen leuk en roze... Watermeloen?Maar omdatdatnu onderhoudsvrij te noemen haha You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.