Geplaatst: 9 uren geleden9 u Auteur Mocht iemand nog spitskool, boerenkool, wittekool, palmkool zaailingen over hebben??? Zelfde voor pompoen??Die komen hier niet op☹️
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Ha Wortel! Je kunt nu nog ruim pompoen zaaien, heb je wel zaadjes? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 uren geleden7 u En je doet nog mee met de kousenband (voor je checklist) * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Voor palmkool en boerenkool is het sowieso nog wel vroeg toch...? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Auteur Voor de kolen en pompoen ga sowieso nog een keer proberen te zaaien, maar het zaad is nogal oud. En ik heb gemerkt dat ik kolen hier vroeg moet zetten vanwege de arme grond. Heb alleen de kwartelmest in de compost en af en toe koemest korrels, maar dan nog groeien de kolen hier heel traag.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Ik heb wel een paar savooiekooltjes voor je als je wilt. Die kunnen (net als palm-, en boerenkool) ook in de winter worden geoogst. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 uren geleden6 u 13 minuten geleden, Wortel zei:Voor de kolen en pompoen ga sowieso nog een keer proberen te zaaien, maar het zaad is nogal oudIk heb eventueel de volgende zaden voor je:Butternuts houdbaar t/m dit jaar en de trompe Albenga is dit jaar gekocht 6 uren geleden6 u aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Ook heb ik 1 of 2 van die pompoenen voor je met dat groene vruchtvlees (Guatamalan Green ayote). Ik heb er 4 gezaaid en die kwamen allemaal op! Ze beginnen net aan hun 1e echte blaadjes. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Willeke..ik neem.kolen mee voor weggeef tafel...staat ook b. kool bij....en spitskool....kijk maar even. En andrrs neem ik wat zaadjes mee??
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Willeke….ik he/ helaas geen zoete aardappels voor je, maar wél pompoen! Ik houd wat voor je apart! 😊🎃
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur Jullie zijn geweldig!!!!!!savooiekooltjes en een groene pompoen heel graag @Jorieke123 Een paar Butternut zaden is ook prachtig, dat is precies wat hier niet opkomt @appelvrouw Spitskool en boerenkool is top @Ciska Em met nog een pompoen van @jootje is mijn hoekje hiervoor denk ik wel vol :))Ik heb er al zoveel zin in!
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik heb wel twee zoete aardappel stekken voor je, want @Arja krijgt ze al van iemand anders. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Kijk goed volk jongen die moestuiniers. Nu we het daar toch over hebben 😬 @Ciska heb jij misschien een (1) rode kool over?Worteltje de butternut zaden neem ik mee! 4 uren geleden4 u aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Klopt @Wortel . Ik laat hem altijd klimmen inderdaad vanwege mijn beperkte ruimte. Lekkere pompoen vind ik.De spitskool wil bij mij ook niet, net als de broccoli. Daar kan ik je dus niet mee helpen helaas. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 3 uren geleden3 u @appelvrouw eeeeeeehhhh...ik weet niet meer hoeveel mensen kolen willen. Ik neem gewoon wat mee en ik zal zelf volgende week opnieuw kolen zaaien...want ik geloof dat ik dan tekort kom🙈🙈
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur @Tanja65 heel graag als je er 2 kunt missen??Ik vind het echt zo geweldig hoe iedereen vanalles heeft :))
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur terug, Ciska zei:eeeeeeehhhhLekker niet doen dan. Die rooie komt wel op een andere manier in mijn bosje.Sorry Wortel, voor het kapen van je topic. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.