Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ja dat zijn géén tekenen van de lente. Ik hoorde vanmorgen van iemand hier over ijs op de emmers vanmorgen en zelfs -4. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Rookie hier ook, hoor. Fris op de fiets met muts en iedereen de autoruiten krabben, vanochtend.Ik had het er met mijn volkstuinbuur nog over. Eigenlijk is dit heel normaal weer voor april, maar we zijn met zijn allen verwend geworden door vroege lentes. De verjaardag van mijn schoonmoeder vieren met overal krokusjes op 17 februari zonder jas! 🤨 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 54 minuten geleden54 min Ik kreeg vroeger op mijn verjaardag altijd mijn mooie zomerjurkje, met petticoat.Die mocht ik dan naar school aan.Hooguit met een vestje erover, maar dat was het wel.Datum: 8 april 1960...Of we waren meer gewend aan de kou, dat kan ook natuurlijk.
Geplaatst: 30 minuten geleden30 min 15 minuten geleden, Rookie zei:Of we waren meer gewend aan de kou, dat kan ook natuurlijk.Of wij moesten wennen aan de kou. Of gewoon ijdelheid. Mijn moeder (geb. 1941) vertelde dat ze midden in de winter met rok en blote benen met sokjes naar school fietsten. Want toen trendy 🥶Ik zie nu mensen met hoogwaterbroek + enkelsok in de winter met vorst en sneeuw. Want trendy.Of die-hard jochies die het hele jaar in korte broek willen lopen, dus ook in de winter. Brrrrr.Ongetwijfeld kunnen we er tegen als we eraan gewend zijn. Neanderthalers hadden ook maar een paar vellen om de boel te bedekken, er zal genoeg blootgesteld zijn aan de kou. Reumatiek moet je lekker warm houden denk ik dan. 😉 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.