Geplaatst: 5 uren geleden5 u Nu inmiddels het een en ander gezaaid.Al veel begint uit te schieten.In mijn nft setup : koriander en sla bovenste zijn gereserveerd voor aardbeien deze zitten nog in de kweek bak en hiervan begint een zaad 1 langzaam uit te komen.Emmers 2x rawit chili.Groeibak ook 2 rawit chili.En nog 4 in een kweekbakje hiervan weet ik nog niet of deze in een hydroponic set up gaan of in een pot gezien de emmers ook behoorlijk wat ruimte in beslag nemen en de nft setup de wortel waarschijnlijk niet aankan.In 1 klein potje baby komkommer zodra deze goede wortels heeft gaat deze naar een grote emmer van 60lOok zit er nog een in het zaaibakje.Deze komen na mei buiten te staan op het plattedak van mn aanbouw.Ook nog een klein bakje met wat sla.Verder zit er inn kweekbakje nog meer sla, aardbijen en 3 cherry tomaten plantjes waarvan er 1 uit begint te komen.In het yogurtbakje zit een basilicum stekje van een supermarkt basilicum met al wat wortels.Ook deze wil ik op de aanbouw gaan zetten en 1 onder de overkapping.Ook wil ik nog wat heavy duty ballen van 60l gaan halen om paksoi in te groeien.Inmiddels veel geleerd van het vorige seizoen en ben benieuwd wat ik dit seizoen weer bij leer. 5 uren geleden5 u aangepast door TJs indoor hydroponics
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Het is een hele indoor-operatie, dat had ik me niet gerealiseerd. Wat heb je die stellage kunstig gemaakt zeg! Ik ben zeer benieuwd hoe het seizoen verloopt. Intrigerend.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Inderdaad, intrigerend. Op de een of andere manier ziet het er heel onnatuurlijk en kunstmatig uit (maar dat is natuurlijk het hele idee van hydroponics) maar wel professioneel. Ben benieuwd naar je oogst!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb pas al mijn airpotjes gratis weggedaan aan iemand die ook hydro ging doen. Maar jij gebruikt heel wat anders.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik gebruikte ze alleen voor het voorzaaien. De MM verkoopt deze vreselijke potjes. Bij het watergeven loopt de aarde eruit, aan de onderkant en aan de zijkanten, omdat daar hele grote openingen zitten.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ik heb deze maat idd ook voor de emmers waar ik de chilis en tomaten in doe.Kruiden en blad groente doe ik meestal in de kleinere.Voor hydroponics zijn deze idiaal.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 4 minuten geleden, TJs indoor hydroponics zei:Voor hydroponics zijn deze idiaal.Ik had als eerste het al op dit forum gevraagd of iemand er interesse in had, niemand had gereageerd.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Had ik helaas niet gezien maar heb er momenteel ook nog meer dan genoeg 😁
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.