Geplaatst: 6 uren geleden6 u huppelt over het toppic heen 6 uren geleden6 u aangepast door Kruidenvrouwtje You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 5 uren geleden5 u 1 uur terug, acpronk zei:Vandaag dagje vrij genomen denk ik.Of vond het plat drukken niet zo leuk..Ik denk dat de paashaas het druk heeft.Vraag me af of iemand al door heeft, wat deze aan het doen is?@Kruidenvrouwtje Waarom ziet alles er bij jouw zo oranje uit? Heeft jouw apparaat te veel wortels gegeten?
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Paaseitjes leggen natuurlijk!Lastst kreeg ik de melding waar de paashaas alles nou moest laten, of zoiets. Maar dat kan ook op zaailingen slaan natuurlijk, dat probleem heb ik al. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 1 uur geleden, rorror zei:@Kruidenvrouwtje Waarom ziet alles er bij jouw zo oranje uit? Heeft jouw apparaat te veel wortels gegeten?Heb geelscherm aan om niet helemaal blind te worden van me pc.. Valt pas op als je inderdaad een screentje post had hem even bij nr 2 uitgezet MAAR lets blame het haasje voor de oranje kleur 🤣 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 4 uren geleden, acpronk zei:Vandaag dagje vrij genomen denk ik.Vrij nemen in het hoogseizoen? Dacht het niet. Er is werk aan de winkel, over een week is het Pasen! Hop, gaat-ie weer, in een wat vreemde pose. Mandje zit nog vrij vol, trouwens.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Komt de paashaas misschien alleen in de App voorbij? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.