Geplaatst: 3 uren geleden3 u Peultjes eet ik graag zoals de sigur-snaps gegeten worden. Wie heeft tips voor een geschikte peul? (dus een zoete knapperige peul)
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik peobeer te snappen waarom, dan kun je toch net zo goed (of beter) een zoete sugarsnap zaaien? Ik mis blijkbaar iets 🫡Hoe dan ook, misschien is dit iets?https://www.123zaden.nl/peul-sugar-snap-zaden * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Suikererwten/sugarsnaps zijn variëteiten op de erwtenplanten (pisum sativum). In het engels worden ze sugar pea /snap pea genoemd, in het latijn 'pisum sativum var. macrocarpon' en/of 'pisum sativum var. saccharatum' . Hier zijn weer verschillende varianten van beschikbaar. Mijn vraag is wie een tip heeft voor een bepaalt type omdat tevreden is over deze peul (bijvoorbeeld omdat ie echt lekker zoet is/ wel of niet hoog groeit/ hoge opbrengst/ makkelijke groeier/goedkope zaden/goed bestand tegen bv meeldauw of wat ook etc)
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Daar reageerde ik op. Deze wordt omschreven als lekker zoet. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.