Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik kwam bij Vreeken deze nieuwe kousenband tegen, eigenlijk voor professionele teelt. Mijn vorige poging mislukte vanwege mozaiekvirussen in de grond - daar zou deze geen last van moeten hebben. Maar wat moet ik in hemelsnaam met 100g bonen (normale zakjes zijn 10g). Zijn er mensen die naar de MTFD komen, die interesse hebben om dit samen aan te schaffen? 1 uur geleden1 u aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik ga niet naar de Moestuindag maar vorig jaar had ik ook kousenband van Vreeken in mijn kasje gezet en inderdaad er zaten heel veel boontjes in het zakje. Ik kreeg luizen in de planten , de oogst die ik had viel nogal tegen, en de ruimte in mijn kasje is zeer beperkt. En wil je kousenband kweken buiten heb je een echte warme zomer nodig voor Nederlandse begrippen.Kortom, ik ga dit jaar geen kousenband zetten dit jaar, maar dat aangebroken zakje zaden moet ik nog ergens hebben liggen. Geen idee wat het verschil is , maar ik had de "metro rouge" variant. Als je interesse hebt stuur me dan even een priveberichtje, dan wil ik wel wat boontjes opsturen in een envelop, ik hoef er niksnvoor te hebben.
Geplaatst: 38 minuten geleden38 min Auteur Dat is lief aangeboden, @driepinter! Ik viel voor specifiek dit type juist vanwege de ziekte resistentie. Ik wacht even af of er nog andere mensen reageren, en anders graag. Dan stuur ik je pb. 38 minuten geleden38 min aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.