Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hiermee stel ik me even voor op dit forum. Sinds twee weken staat er namelijk een echte kas in onze tuin te blinken. Hoe is dat zo gekomen? Wel, onze jongste zoon is teeltadviseur en kweekt hobbymatig allerlei soorten tomaten, komkommers en meloenen. Zijn huis staat vol met kwekelingen. Helaas hebben hij en zijn vriendin slechts een piepkleine tuin. Die ze overigens wel geweldig leuk beplant hebben met groenten, maar ook bloemen (Dahlia’s). Maar in zijn enthousiasme had ie meer planten dan plek. Daarom heeft een gedeelte van de opkweek nu een plekje gekregen in onze kas. Je kunt maar één goede reden hebben hè om een kas aan te schaffen 😅Dit forum komt als geroepen want ik ben er wel achter dat ik nog heel veel te leren heb!
Geplaatst: 52 minuten geleden52 min Nou zeker mooi die kas! Veel plezier met zoon en het getuinier. Je gaat vanzelf ook bezig zijn met kweken, daar heb ik alle vertrouwen in. Veel plezier. Groene groet 🖖🏻
Geplaatst: 44 minuten geleden44 min Welkom op het Moestuinforum! Mooie kas hoor, hier ga je heel veel plezier van hebben.
Geplaatst: 22 minuten geleden22 min Welkom! Wat een prachtige kas. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 20 minuten geleden20 min Wat een mooie nieuwe aanwinst, veel plezier ervan gewenst en welkom op het forum!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.