Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Precies een aardbei


sisqorap

Aanbevolen berichten

Ik kwam net in de tuin wel een heel apart soort aardbei (vrucht) tegen en vroeg me af wat het is en of het dus ook eetbaar is of niet. Hopelijk kan hier iemand me op weg helpen.

Het heeft het uitzicht van een aardbei van ver maar als je het dichter bekijkt zie je dat het meer een rood bolletje is altijd en het grootste verschil is dat er geen zaadjes in zitten maar puntjes naar buiten steken en ze zien ook allemaal rood.

Volgens dat ik zag aan het blad was het een aardbei plant dus denk ik dat het er toch wel wat familie van zal zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan er morgen wel eens een foto van trekken, lukt nu wat minder door dat het nu avond en dus donker wordt.

We hebben normaal gezien ook wilde aardbeien staan en die zijn nog kleiner dan die die ik ervoor beschreven heb (en die eet ik zonder schrik). Ofwel is er daar ook nog eens een andere soort in waarschijnlijk want het zal wel niet bij één soort blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...