helena Posted July 12, 2012 Share Posted July 12, 2012 Een week geleden alle tuinbonen geoogst en de planten afgeknipt. De vroma zag er echt niet meer uit, nog wat kleine peulen en een luizenkolonie. Tot mijn verrassing waren er nieuwe scheuten, die bloeien De oude plantdelen weggeknipt en het nieuwe spul laten staan, om te zien of het nog wat wil worden.Zag gisteravond dat zelfs peulen al groeien, zal er vandaag foto van maken ( als het nog droog wil worden ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted July 12, 2012 Author Share Posted July 12, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted July 12, 2012 Share Posted July 12, 2012 Wat leuk zeg! Ik heb de hele planten weggehaald, jammer had 't wel willen proberen.De erwten wilde ik verwijderen, zaten ook allemaal nieuwe scheuten en bloemen in. Plant zelf is best lelijk...maar hangt toch weer een maaltje aan. Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts