Geplaatst: 4 uren geleden4 u In het najaar heb ik een jong appelboompje gekregen die waarschijnlijk altijd in een pot heeft gezeten. De winter hier ook nog in de pot maar eind februari geplant.Het is dus een jonge boom en ik weet dat die soms nog de tijd nodig hebben zich te settelen en dan enige kunnen lijden aan ziektes waar ze later, nadat de wortels beter gevormd zijn meer weerstand tegen hebben.Zou dat ook met dit boompje aan de hand kunnen zijn?Het boompje heeft het zwaar gehad in de warme dagen maar deze vlekken op de bladeren waren toen al aanwezig.Iemand een idee?Moet ik iets doen of gewoon lekker mulchen en de tijd geven er doorheen te groeien? Het slechte blad heb ik eraf geplukt. 4 uren geleden4 u aangepast door appelvrouw
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik denk dat we met zijn allen teveel gewend zijn aan perfectie. Ik zie een prima boompje en zou me er absoluut niet druk om maken
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.