Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dit jaar eindelijk een moestuin.Gisteren alle aardappelen gerooid. Kan ik direct, op dit vrijgekomen stukje, een nieuw gewas zetten? Zoja, welk dan, of moet ik eerst een tijd dat stuk met rust laten?Hoor graag van jullie.Groet, Dewi
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik zet er bijna meteen weer wat, als dat qua weer zo uitkomt dan. Niet in een hittegolf, wel nu. En dan houd ik eigenlijk geen rekening met wat ik daar dan zet. Gewoon nog wat dingen die de komende tijd nog lekker groeien zoals sla en andijvie en van die herfstradijzen enzo. Of een lekker veldje vol winterpostelein.
Geplaatst: 36 minuten geleden36 min Auteur Dank Jorieke, Ben zelf ook geneigd om er direct iets op te zetten. Maar info op internet spreekt elkaar wel eens tegen. De één zegt wel peulvruchten en de ander weer niet. Er een tijd helemaal niets op zetten vanwege aardappelziekte etc.Kapucijners en doperwten is, door het weer, op een fiasco uitgelopen. Kapucijners ga ik dus maar proberen of andijvie. Al zullen de meningen, over kapucijners, ook wel verdeeld zijn. Dit jaar is een 'proefjaar' voor de komende jaren, dus maar gewoon proberen...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.