Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ja graag, ik heb voor tweede jaar op rij nauwelijk nieuw hout staan, dus bestaande prikkende zomer framboos zal komend jaar ook jarig zijn. Dit jaar was het zo weinig dat ik er zes of zeven sun viva's had gezet, want rekjes aan de muur waren leeg.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur @donaldk wil je de frambozen en bramen geworteld in de potjes met aarde, of wil je liever dat ik ze tot volgende week in het water laat staan en dan in plastic zakjes meeneem? Dat is wellicht makkelijker met vervoer?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Tanja65 had je nog een stek vd passiebloem?? Is het de paars met witte??Ik heb die van mij vermoord🤫
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ik heb een aantal stekken uitgegraven, en op water gezet om wat meer wortels te krijgen. Gaat lukken! En het is de paars met witte, degene die het meest geschikt is voor het Nederlandse klimaat maar niet om te eten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.