Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ik moet nog even zoeken...Te geef:De pottenpers : voor TanjaStekjes ColakruidStekken doornloze braamStuk van de Zonnehoed (geel)Knollen van Mirabilis ( wit of rood)Zaden Marketmore -> acpronkGevraagd:Krijg:Olifanten knoflook <-- acpronkCitroengras <-- acpronk 3 uren geleden3 u aangepast door Lia56
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 1 uur geleden, Lia56 zei:Te geef:De pottenpers : voor TanjaZou het deze keer echt lukken? Vol verwachting...
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur @Tanja65 ... blijven hopen..😅 maar om t nu al in de auto te leggen is overdreven..
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Je krijgt ook citroengras van me.Kan ik trouwens een beetje zonnehoed (gewoon de normale rose?) van je krijgen? Zaaien was niet gelukt, en de laatste keer dat ik het had, had het de winter ook niet overleefd..
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur geleden, acpronk zei:Kan ik trouwens een beetje zonnehoed (gewoon de normale rose?) van je krijgen? Zaaien was niet gelukt,Ik kreeg vanmiddag van een moestuinbuurvrouw wat zaad. Niet idioot veel, maar delen kan altijd. Doe ik je daar een plezier mee? Je hebt immers ook geen wagonladingen nodig.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 2 uren geleden, Lia56 zei:alleen de geleIk bedoel eigenlijk de Echinacea, de roze. Ik heb er zelf wel zaad va, dan nog een keer zaaien.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Tanja65 nee dank je, ik heb zelf ook eigen zaad. Maar een plant zou sneller zijn. Dan ga ik in de herfst weer zaaien.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.