Geplaatst: 7 uren geleden7 u whoop whoop, ik kom ook! Het was nog even een kleine puzzel, maar de knoop is doorgehakt.Als je wat wilt en denkt dat ik het heb, vraag vooral. Ik heb ook geen idee wat ik 'nodig' heb, dus vind het zelf ook heel lastig een ruil te bedenken. Misschien heb jij dat ook wel.Te ruil:potjes vierkant 9x9 cmhibiscus planten in roze wit en paars roze, maar weet niet welke je krijgtzaailingen kerstroos 'ellen' gelaagde bloem, heel mooizwitserse muntsinaasappelmuntbasilicummunt1 x rabarbergele frambozenplanten golden queen grote vruchten4 x vijg rouge de bordeaux zijn al al het wortelen (in water)borage zaailingen (komkommerkruid)crocosmea zadenkweepeerbladeren voor theeaardbei rumbaaardbei maximGevraagd:Eitjesstoofpereneen geurende roos in lichte kleur; dus niet rood of knalroze. Zacht roze, abrikoos, wittig, zoiets.leuke peperzaden grappige naam of goede ervaring mee, niet van die extreem hete pepers waarvan je gaat huilentomatenzaden idembloemenzaden in zachte tintenzelfgemaakt zeep/tomatensaus/jam met weinig suiker colakruid @Jorieke123 jaaaa het werkt!glazen flesjes met metalen doproze framboosaardbei ostara lambada korona of een andere soort? maar geen frau mieze schmeizerRuilen met/voor:@Jorieke123 colakruid voor ..? 6 uren geleden6 u aangepast door Mellie
Geplaatst: 6 uren geleden6 u 47 minuten geleden, Mellie zei:</span>colakruid</span>De opening (eerste) moet zonder slash, einde met slash.Maar ik denk niet dat die het doet, als het als tekst gezien wordt niet, de browser moet het wel als HTML zien.<span>colakruid</span>
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Je kunt een stukje tekst uit je bericht selecteren, en dan bovenaan het tekstveld op meer opties (de 3 bolletjes ) klikken en dan voor doorhalen kiezen.Dat moet gewoon werken
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.