Geplaatst: 58 minuten geleden58 min Ik sta open voor:Mierikswortel plantmateriaal 💥Honingbes/andere fruitsoorten Eieren eigen pluim Kruiden/pepers gedroogd Zaad peper pepadew/ of pepertjesKweeperen om te proeven Iets anders van je eigen maak!Mijn aanbod:Blauwe hosta (haal ik dag van tevoren uit de grond)1x japanse wijnbes (liefst ter ruil tegen andere fruitstruik)Ananas munt (stekken geworteld uit de grond, want zelf stekken is me niet gelukt, dus voor de zekerheid gewortelde exemplaren)Aardbeien stekken, oa uit Kaukasus, uit zaden gekweekt, nu als planten. Van veel geen naam, maar heb iig meerdere soorten.Tomaten zaden, vraag naar soorten dat je zoekt!Broccoli zaad Afrikaantjes zaad, met prachtige donker rode kleuren doorheen.Lijst wordt komende dagen nog bijgewerkt 🙃Ingemaakte groente (mixen/ courgette, aubergine, pompoen) met iig mijn eigen tomaten en knoflook. Dit neem ik mee voor op de proeftafel!
Geplaatst: 17 minuten geleden17 min Ja Wijnbes is hier ook een favoriet.De aardbeien zijn doordragers of niet?Afrikaantjes heb ik jaren geleden laten versloffen, zaaien was altijd hit of mis, iets te vaak mis;-), vandaar.Ik heb eventueel een paar soorten pepertjes staan dit jaar, mocht je die nog niet hebben. 17 minuten geleden17 min aangepast door donaldk
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.