Geplaatst: 10 uren geleden10 u Ik sta open voor:Mierikswortel plantmateriaal 💥Honingbes Eieren eigen pluim Kruiden/pepers (vers of gedroogd)Zaad peper pepadew/ of pepertjesKweeperen om te proeven Iets anders van je eigen maak!Koreaanse munt stekken Mijn aanbod:Blauwe hosta (haal ik dag van tevoren uit de grond)1x japanse wijnbes (liefst ter ruil tegen andere fruitstruik)Ananas munt (stekken geworteld uit de grond, want zelf stekken is me niet gelukt, dus voor de zekerheid gewortelde exemplaren)Aardbeien stekken, oa uit Kaukasus, uit zaden gekweekt, nu als planten. Van veel geen naam, maar heb iig meerdere soorten.Tomaten zaden, vraag naar soorten dat je zoekt!Broccoli zaad Afrikaantjes zaad, met prachtige donker rode kleuren doorheen.Parthenocissus plant (slirten 1 meter lang )Lijst wordt komende dagen nog bijgewerkt 🙃Ingemaakte groente (mixen/ courgette, aubergine, pompoen) met iig mijn eigen tomaten en knoflook. Dit neem ik mee voor op de proeftafel! 43 minuten geleden43 min aangepast door Galina Lijst bijgewerkt
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Ja Wijnbes is hier ook een favoriet.De aardbeien zijn doordragers of niet?Afrikaantjes heb ik jaren geleden laten versloffen, zaaien was altijd hit of mis, iets te vaak mis;-), vandaar.Ik heb eventueel een paar soorten pepertjes staan dit jaar, mocht je die nog niet hebben. 10 uren geleden10 u aangepast door donaldk
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Hey @Galina , leuk dat je ook komt. Ik heb belangstelling voor een stukje van je blauwe hosta, ben gek op hosta. En rode afrikanen is voor mij ook nieuw, dus een mix waar dat door zit klinkt ook super. Van jouw lijstje kan ik je aanbieden een stek doornloze braam en een stek doornarme framboos. Belangstelling? Misschien nog een klein potje sambal van mme jeanette (heet). En welke pepers zoek je? Dan kijk ik hier even. Ik heb ook gedroogde rozemarijn voor je, en/of salie. Ik kan eventueel ook nog winterbonenkruid drogen deze week.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 8 uren geleden, donaldk zei:Ja Wijnbes is hier ook een favoriet.De aardbeien zijn doordragers of niet?Afrikaantjes heb ik jaren geleden laten versloffen, zaaien was altijd hit of mis, iets te vaak mis;-), vandaar.Ik heb eventueel een paar soorten pepertjes staan dit jaar, mocht je die nog niet hebben.De meeste aardbeien zijn kortdragend, en een soort die hele zomer vruchten aanmaakt. (Moest even opzoeken wat doordragende aardbei is🙃, weer wat bijgeleerd)Heb je toevallig peppadew peper, zaad of vruchten van?
Geplaatst: 51 minuten geleden51 min Auteur 1 uur geleden, Tanja65 zei:Hey @Galina , leuk dat je ook komt. Ik heb belangstelling voor een stukje van je blauwe hosta, ben gek op hosta. En rode afrikanen is voor mij ook nieuw, dus een mix waar dat door zit klinkt ook super.Van jouw lijstje kan ik je aanbieden een stek doornloze braam en een stek doornarme framboos. Belangstelling? Misschien nog een klein potje sambal van mme jeanette (heet). En welke pepers zoek je? Dan kijk ik hier even. Ik heb ook gedroogde rozemarijn voor je, en/of salie. Ik kan eventueel ook nog winterbonenkruid drogen deze week.Hoi Tanja, jaaa, leuk om iedereen weer te zien! Ik heb interesse in bonenkruid, gezien ik deze nog niet ken. Mocht het drogen niet lukken, vers is nog welkom, droog ik zelf evt.Sambal mag, maar niet hoeft niet perse, ik heb madam jeanet sambal nog uit de winkel op voorraad.Van pepers zoek ik alleen peppadew, maar volgens mij kwam het ergens voorbij dat je dat niet hebt. Ben al blij met je herzje enz, blijft nu in mijn vaste collectie.Salie, Rozemarijn heb ik zelf ook al gedroogd. En doornloze bram heb ik al, en qua fruitbomen ben ik misschien te enthousiast geweest om op mijn lijst te zetten 🤣, want het is nog steeds weer plekje zoeken in mijn kleine tuin🙃
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.